• پنجشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94101709748
  • خبرنگار : 90111

واکنش مانچینی به پیروزی‌های خفیف

واکنش مانچینی به پیروزی‌های خفیف

سرمربی اینتر دیدار برابر امپولی را سخت توصیف کرد، با این حال از پیروزی که به دست آورده خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی اینتر دیدار برابر امپولی را سخت توصیف کرد، با این حال از پیروزی که به دست آورده خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، اینتر در هفته هجدهم رقابت‌های سری A پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد که در خانه امپولی با یک گل به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس این دیدار را هم به دست آورد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

روبرتو مانچینی از این پیروزی که تیمش به دست آورده خوشحال است، با این حال اعتراف کرد که امپولی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. او گفت: امپولی در ورزشگاه خانگی خود تیم خطرناکی است. آنها در نیمه نخست بازی بسیار بهتری را از ما به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم این ما بودیم که عملکرد بهتری از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: بروزویچ و کوندوکبیا بسیار خوب ظاهر شدند و نشان دادند که می‌توانند در ترکیب اینتر بسیار تاثیرگذار باشند. در نهایت مهم پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم. باید به ستایش از سرمربی امپولی پرداخت. او تیم خوبی را راهی مسابقات سری A کرده و نتایج اخیر این تیم ثابت می‌کند که عملکرد خوبی داشته‌اند. باید اعتراف کنم که امپولی حریف سرسختی برای ما بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما ما با تجربه‌تر کار کردیم و در نهایت پیروز بازی شدیم.

اینتر در بسیاری از بازی‌های خود در فصل جاری با پیروزی یک بر صفر بازی را به پایان رسانده است. مانچینی درباره این سوال که آیا این وضعیت او را نگران نمی‌کند، گفت: پیروز شدن حتی اگر با یک گل هم باشد کافی است و مهم این است که سه امتیاز را به دست آورد. اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم می‌توانستیم که گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما در نهایت مهم کسب سه امتیاز است.

اینتر با 39 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A قرار دارد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha