• سه‌شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94102917971
  • خبرنگار : 71536

فوتبال انتخابی المپیک/ کره‌شمالی با کارت زرد کمتر بالاتر از عربستان صعود کرد

فوتبال انتخابی المپیک/ کره‌شمالی با کارت زرد کمتر بالاتر از عربستان صعود کرد

تیم فوتبال امید عربستان پس از شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

تیم فوتبال امید عربستان پس از شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی انتخابی المپیک در قطر، بازی‌های گروه B برگزار شد.

تیم‌های صعود کننده از این گروه به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه A می‌روند که پیش از این بازی دیدار ایران و ژاپن قطعی شده بود و سه تیم تایلند، عربستان و کره شمالی شانس صعود به مرحله حذفی را داشتند تا در این مرحله به مصاف قطر بروند.

تیم‌ملی ژاپن صدرنشین گروه توانست با نتیجه دو بر یک عربستان را شکست دهد تا با 9 امتیاز و با اقتدار آماده دیدار با ایران شود.

عربستان پس از شکست در این بازی دو امتیازی ماند و از صعود به مرحله بعد بازماند.

در بازی دیگر این گروه کره‌شمالی و تایلند، تیم‌های یک امتیازی گروه به مصاف یکدیگر رفتند که به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا عربستان، کره‌شمالی و تایلند دو امتیازی شوند. تایلند به دلیل تفاضل گل منفی 4 در رده چهارم گروه قرار گرفت تا تیم دوم از میان عربستان و کره‌شمالی تعیین شود. هر دو تیم از سه بازی خود یک باخت و دو تساوی داشتند. هر دو تیم 5 گل زده و 6 گل خورده هم داشتند که این همه شرایط را برابر می‌کرد.

بنا بر اعلام سایت AFC تیم کره شمالی بالاتر از عربستان به مرحله بعد صعود کرده است. این تیم به دلیل کارت زرد کمتر نسبت به عربستان به مرحله بعد صعود کرد

به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی ژاپن – ایران و قطر – کره شمالی برای صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

دیگر بازی های این مسابقات ساعت 20 برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۹:۰۴

کره شمالي صعود کرد. لطفا دقت کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۹:۲۶

علت سعود کره شمالي کارت زرد کمتر نيست. بازي رو در رو محاسبه شده. سه تيم امتياز برابر دارن. اين يه تيم در بازي هاي رو در روشون مقابل هم. اين نتايج به دست اومده. کره شمالي 3 عربستان 3 کره شمالي 2 تايلند 2 عربستان 1 تايلند 1 کره شمالي: 5 گل زده عربستان: 4 گل زده تايلند: 3 گل زده اين هست دليل سعود کره شمالي greater number of goals scored between the team concerned اين چيزي است که در سايت afc گفته شده

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۲۰:۳۷

واقعا که خسته نباشيد همگي که قانون بازي رو در رو رو نميدونيد ! کره شمالي بدليل بازي مستقيم بين 3 تيم عربستان و تايلند و کره شمالي صعود کرد. بدليل اينکه گل زده بيشتري در مسابقات رو در رو داشت.

avatar
۱۳۹۴-۱۰-۳۰ ۰۰:۱۷

من تعجب مي کنم اين خبر را از کجا آورديد؟ من سايت اي اف سي را براي اطمينان چک کردم و اين خبر که عربستان براي کارت زرد حذف شده اشتباه است. براي اينکه عربستان ويتنام و کره شمالي هم امتياز بودند تيم ژاپن از گروه حذف شده و دوباره بررسي مي شود از بين سه تيم چه تيمي بالاتر قرار مي گيرد (همان کاري که براي انتخاب بين دو تيم هم امتياز هم مي کنند که برابر است با بازي رو در رو). اگر شما هم ژاپن را حذف کنيد مي بينيد که کره شمالي به خاطر گل زده بيشتر (و نه به خاطر کارت زرد) از گروه صعود مي کند. لطفا خبر را تصحيح کرده خواننده قديمي شما (بيش از ده سال)