• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94110100247
  • خبرنگار : 71533

زریبافان: از تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان پشتیبانی خواهیم کرد

عضو ارشد جبهه یکتا گفت: ما از هر تصمیمی که شورای ائتلاف اصولگرایان اتخاذ کند برای اعتلای نظام و خوشحال کردن مقام معظم رهبری حمایت خواهیم کرد.

عضو ارشد جبهه یکتا گفت: ما از هر تصمیمی که شورای ائتلاف اصولگرایان اتخاذ کند برای اعتلای نظام و خوشحال کردن مقام معظم رهبری حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود زریبافان عصر امروز در نشست جبهه یکتا و تشکل‌های همسو با شورای ائتلاف و اصولگرایان طی سخنانی با اشاره به سابقه‌ی شکل گیری جبهه آبادگران در جریان انتخابات شورای دوم شهر تهران اظهار کرد: جمعیت گروهی که از درون اصولگرایان جوشیده بود با چهره‌های جدیدی تحت عنوان جبهه آبادگران شکل گرفت و با آغاز فعالیت‌ها برای انتخابات شورای دوم شهر تهران و موفقیت در کسب آرای متدینین تهران توانست شورای شهر را به دست بگیرد.

وی افزود: این جبهه در انتخابات سال 84 نیز فعال بود و خدمات خالصانه‌ای داشت و در انتخابات مجلس هفتم نیز نقش بسزایی در معرفی اصولگرایان به مردم ایفا کرد و در نهایت نیز سبب پیروزی اصولگرایان در مجلس هفتم شد.

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه یکتا با اشاره به شکل گیری شورای همگرایی اصولگرایان در کشور اظهارکرد: در دو سال گذشته با شکل گیری شورای همگرایی اصولگرایان با همت حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در کشور سبب شده است که فضای تازه‌ای برای همکاری میان اصولگرایان شکل گیرد تا مبادا خدای نکرده دوباره شاهد تشکیل یک مجلس ششم دیگر باشیم.

وی با اشاره به شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اظهار کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 وجود اختلاف نظرها باعث شکست اصولگرایان شد امیدواریم این اتفاق در جریان اتفاقات مجلس دهم تکرار نشود.

زریبافان با تاکید بر اینکه جبهه یکتا خود را زیر نظر شورای همگرایی اصولگرایی می‌داند اظهار کرد: ما خود را زیر نظر شورای همگرایی اصولگرایان می‌دانیم و حمایت کامل از تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان را نیز وظیفه خویش تلقی می‌کنیم.

این عضو ارشد جبهه یکتا ادامه داد: آنچه باید در روزهای باقی مانده تا انتخابات مجلس دهم رخ داد این است که هر تصمیمی راکه شورای ائتلاف اصولگرایان گرفت تا ما و سایر اصولگرایان برای ائتلای نظام و خوشحال کردن مقام معظم رهبری بپذیریم ولو این که آن تصمیم مطابق نظر ما نباشد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس لزوم توجه به لیست‌ انتخاباتی که از سوی شورای ائتلاف تهیه خواهد شد اهمیت اظهار کرد‌: در شرایطی که رهبری توصیه کردند برای انتخابات به لیست‌ها توجه شود، لزوم توجه به لیست واحد شورای ائتلاف اصولگرایان برای حامیان این جریان سیاسی ضرورت پیدا کرده است و ما از مابقی کاندیداهای اصولگرا می‌خواهیم که به تصمیمات شورای ائتلاف تمکین کنند تا ضمن موفقیت اصولگرایان در انتخابات آتی موجب اعتلای نظام و نشست لبخند بر لبان رهبری شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha