• پنجشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94110100272
  • خبرنگار : 71480

حاجی بابایی: از تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان تبعیت می‌کنیم

دبیر کل جبهه یکتا گفت: رقبای اصولگرایان تلاش می‌کردند تا بگویند بین اصولگرایان وحدت وجود ندارد، اما اصولگرایان قبل از اینکه به منافع خود فکر کنند به آرمانهای نظام می‌اندیشیدند و آن را در اولویت قرار دادند؛ به همین دلیل به وحدت رسیدند.

دبیر کل جبهه یکتا گفت: رقبای اصولگرایان تلاش می‌کردند تا بگویند بین اصولگرایان وحدت وجود ندارد، اما اصولگرایان قبل از اینکه به منافع خود فکر کنند به آرمانهای نظام می‌اندیشیدند و آن را در اولویت قرار دادند؛ به همین دلیل به وحدت رسیدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، حمید رضا حاجی بابایی عصر امروز در همایش جبهه یکتا با اشاره به اینکه هنوز طعم تلخ اشتباهات گذشته را اصولگرایان احساس می‌کنند افزود: اکنون اصولگرایان با یکدیگر همراه بوده و امروز شاهد ائتلاف اصولگرایان هستیم.

وی افزود: ائتلاف اصولگرایان می‌تواند نیازهای اصولگرایان را برآورده کند. قوت‌های ما بیشتر از ضعفهای ماست.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به اینکه همه اصولگرایان در ائتلاف محکم ایستاده و اختلاف سلیقه‌ها در حرکت اصولگرایان خدشه ایجاد نمی‌کند افزود: امروز کنار هم قرار گرفتن اصولگرایان نه یک انتخاب بلکه یک اضطرار است. در شورای ائتلاف اصولگرایان همه صادقانه همکاری کرده و به فکر این هستند که رهبر نظام نسبت به حرکت نیروهای مومن و ارزشی دغدغه نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد افزود: اختلاف سلیقه‌ها در شورای ائتلاف اصولگرایان با لبخند حل می‌شود. ما از تصمیم این شورا تبعیت می‌کنیم حتی اگر از تشکل ما یک فرد هم در لیست حضور نداشته باشد. البته این شورا هم باید به گونه‌ای عمل کند که یک لیست کارآمد و مردمی و پیروز تهیه شود.

حاجی بابایی در ادامه گفت: اصولگرایان در استان‌ها اگر از تهران جلوتر نباشند عقب‌تر هم نیستند. اراده محکم اصولگرایان این است که یک پیروزی قاطع به دست بیاید.

وی در پایان با اشاره به حساسیت‌های رهبر انقلاب نسبت به انتخابات خاطر نشان کرد: دشمن و ریزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند در جامعه ابهام ایجاد کنند. به همین دلیل وظیفه‌ی ما این است که بر اصول پافشاری کنیم و ابهامات دشمن را تبیین کرده و در این باره به مردم سخن بگوییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha