• جمعه / ۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94110905584
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پس از پیروزی در شهرآورد اهواز

اسکوچیچ: هنوز از تیمم راضی نیستم/ سفتی زمین تمرین بازیکنان‌مان را مصدوم کرد

اسکوچیچ: هنوز از تیمم راضی نیستم/ سفتی زمین تمرین بازیکنان‌مان را مصدوم کرد

سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز، گفت: هنوز فولاد واقعی نشده‌ایم و نباید به این پیروزی بسنده کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز، گفت: هنوز فولاد واقعی نشده‌ایم و نباید به این پیروزی بسنده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز در نشست خبری، اظها‌رکرد: برای آغاز صحبت‌هایم از تجزیه و تحلیل بازیکنانم می‌گویم. در خط دفاعی چند بازیکن ما با مصدومیت مواجه شدند که اکثر آنها از ناحیه مچ پا رنج می برند که دلیل آن هم سفتی زمین تمرین فولاد است. این بازی مانند تمام شهرآوردها انگیزه و احساسات خاص خودش را داشت و همه بازیکنان به دنبال پیروزی بودند. این فولاد عملکرد بهتری داشت، اما هنوز به تیم مورد علاقه من نرسیده است.

سرمربی فولاد خوزستان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر خدا بخواهد در ادامه فصل با نمایش خوبمان به جایگاه واقعی‌مان دست می یابیم و نباید این پیروزی باعث سرخوشی ما و هو‌اد‌ا‌ران شود. ما به وضعیتمان آگاه هستیم و به پیشرفت‌مان ادامه می‌دهیم. امیدوارم که مصدومان ما هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر بهبود یابند تا با حضور آنها نمایش بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا این بردها برای فولاد تداوم داشته باشد، خاطر‌نشان کرد: ما نسخه خاصی برای ادامه کار نداریم،‌ بلکه برای هر بازی به تناسب آن بر‌نامه‌ریزی می‌کنیم. این بازی برای ما تمام شده است و از الان بر‌نامه‌ریزی مان را متناسب با تیم سپاهان انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه عنوان کرد : هنوز با تیم ایده آل‌مان فاصله داریم، چرا که آسیب‌دیدگی‌ های متعدد، ترکیب تیم را بر هم زده است و متاسفانه در این مدت در زمینی که سفت بود تمرین می کردیم. چرا که آب و هوا باعث سفتی زمین شده بود و دلیل مصدومیت‌ها نیز همین مساله بود.

اسکوچیچ در مورد خریدهای جدید این تیم نیز، توضیح داد: از مهرداد بایرامی در تمرینات و بازی‌ها انتظارات بیشتری داریم. کوئماها هم به لحاظ بدنی هنوز آنقدر آماده نیست که از ابتدا بازی کند. در بازی امروز حسین ابراهیمی با مصدومیت بازی کرد. ضمن این که دلیل بازی نکردن شریفات از ابتدا این بود که او 20 روز مصدوم بود و از آمادگی لازم برخوردار نبود.

وی خاطر‌ نشان کرد: در مجموع امیدوارم که روزهای خوش به تیم ما برگردد و انتظار این است که جو منفی اطراف تیم را نیز به نحوی بیرون بیاندازیم تا تمام ارکان فولاد از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان در جوی آرام و با نشاط به کار ادامه دهند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان در پایان نیز خاطر‌ نشان کرد: همان طور که قبل از کنفرانس پیش از بازی گفتم این فصل، فصل سختی است، ولی مطمئن هستم با تکیه بر بازیکنانم می‌توانیم در ادامه راه این موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha