• جمعه / ۹ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94110905588
  • منبع : نمایندگی خوزستان

این بازی هر دو سرش به نفع فو‌تبا‌ل خوزستان بود

ویسی: روزی که حقمان نبود شکست خوردیم/ فولاد جوانمردانه بازی نکرد

ویسی: روزی که حقمان نبود شکست خوردیم/ فولاد جوانمردانه بازی نکرد

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید در روزی که به فولاد موقعیت نداده بودند توسط یک شوت نه چندان محکم شکست خوردند.

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید در روزی که به فولاد موقعیت نداده بودند توسط یک شوت نه چندان محکم شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش در شهرآورد اهواز، اظها‌ر کرد: هر دو تیم نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمد‌ه‌اند و همین موضوع موجب افزایش کیفیت بازی شده بود. موقعیت‌های خوبی را به وجود آوردیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم و در نتیجه‌ در روزی که به حریف موقعیت خطرناکی نداده بودیم توسط شوت نه چندان قدرتمند بازیکن فولاد شکست خوردیم.

وی عنوان کرد: گله‌ای از تیم فولاد دارم که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. ما در صحنه‌ای به خاطر مصدوم شدن بازیکنان آنها توپ را به بیرون هدایت کردیم، ولی آنها زمانی که بازیکن ما مصدوم شده بود و 10 نفره به بازی ادامه می داد توپ را به بیرون نزدند و همان توپ تبدیل به گل شد. شاید آنها به برد نیاز داشتند و این کار را کردند. در هر صورت به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان گفت: این بازی هر دو سرش به نفع فو‌تبا‌ل خوزستان بود. از این که فولاد برد و می‌تواند وضعیتش را سر و سامان ببخشد خوشحالم. چون نماینده خوزستان است، ولی از طرف دیگر چون ما نتوانستیم امتیاز بگیریم ناراحت هستم.

وی در خصوص این که از سه بازی یک امتیاز کسب کرده‌اند و ارزیابی او از این مساله چیست؟ اظها‌ر کرد: حرف‌های منفی برای ما مهم نیست. اگر بتوانیم روندمان را ادامه بدهیم و مردم را خوشحال کنیم ما نیز خوشحال خواهیم شد. اگر هم به هر دلیلی نتوانستیم باز هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شرمنده نباشیم.

ویسی در پایان بیا‌ن‌ کرد: در مجموع این شکست ایرادی ندارد و امیدوارم که این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha