• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۳:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 94120804801
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرمانداری کاشمر آمارهای منتشره درباره نتیجه انتخابات را تکذیب کرد

فرمانداری کاشمر آمارهای منتشره درباره نتیجه انتخابات را تکذیب کرد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر با اظهار تأسف از این‌که برخی ستادها آماری را به نفع خود و به نقل از فرمانداری اعلام می‌کنند، گفت: تا کنون هیچ گونه آماری مبنی بر اعلام وضعیت کاندیداها از سوی فرمانداری اعلام نشده است.

فرماندار کاشمر با اظهار تأسف از این‌که برخی ستادها آماری را به نفع خود و به نقل از فرمانداری اعلام می‌کنند، گفت: تا کنون هیچ گونه آماری مبنی بر اعلام وضعیت کاندیداها از سوی فرمانداری اعلام نشده است.

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، افزود: تا زمانی که تمامی صندوق‌ها شمارش نشود و به تایید هیات اجرایی و نظارت نرسد آماری اعلام نخواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس جلسه‌ای که با مسئولان ستادها در محل فرمانداری برگزار شد از مسئولان تمامی ستادها خواسته شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعطیل کردن ستاد خود اقدام کرده و از اجتماع در مقابل ستادها پرهیز کنند.

فروزان با بیان این‌که در حال حاضر هر ستاد آمارهایی را به نفع کاندیدای موردنظر خود تفسیر می‌کند، گفت: ارائه هرگونه آمار در فضای مجازی از سوی فرمانداری وجه قانونی نداشته و به جد تکذیب می‌شود.

وی با اعلام این‌که انتشار هرگونه آمار و اخبار در فضای مجازی خلاف قانون بوده و تکذیب می‌شود، از طرفداران کاندیداها خواست ضمن ایجاد آرامش، از ارائه آمارهای خلاف واقع در فضای مجازی پرهیز کنند.

فرماندار کاشمر با اشاره به این که از 95 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت تاکنون فقط صندوق‌های پنج شعبه به فرمانداری آمده است، گفت: نتایج رسمی انتخابات پس از پایان شمارش آراء از سوی فرمانداری اعلام و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با بیان این‌که هیچ شخص یا گروهی اجازه اعلام آمارهای غیر رسمی در فضای مجازی را ندارند، افزود: این اقدام غیرقانونی تنها به بر هم زدن آرامش جامعه منتهی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha