• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۴:۴۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120804810
  • خبرنگار : 71061

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان:

انتخابات 7 اسفند پیام‌های فوق‌العاده مهمی برای نسل‌های آینده داشت

انتخابات 7 اسفند پیام‌های فوق‌العاده مهمی برای نسل‌های آینده داشت

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: این انتخابات پیام‌های فوق‌العاده مهمی برای نسل‌های آینده و سال‌های بعدی خواهد داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: این انتخابات پیام‌های فوق‌العاده مهمی برای نسل‌های آینده و سال‌های بعدی خواهد داشت.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از انتخابات 7 اسفند به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی نام برد که لازم است اهل نظر درباره تمامی جوانب آن تحلیل کنند که چرا این این مقدار مشارکت وجود داشته و این مشارکت از چه دغدغه‌ها و امیدهایی نشأت می‌گرفته است.

وی که پیش‌بینی می‌کرد میزان مشارکت نزدیک به 70 درصد در کل کشور و در تهران بین 50 تا 55 درصد باشد، این مقدار مشارکت را به نسبت انتخابات‌های اخیر مجلس بی‌نظیر خواند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به حضور مردم در اولین دقایق رای‌گیری در محل شعب اخذ رای، تشکیل صف‌های طولانی و اتمام چند باره برگه‌های تعرفه در برخی از شعب و ارسال مجدد تعرفه برای این شعب، گفت: در تهران به جرأت می‌توانم بگویم برای اولین بار بود که این میزان مشارکت را برای انتخابات مجلس شاهد بودیم.

میرلوحی با تاکید بر اینکه تخریب‌های صورت گرفته درباره یک جناح در این انتخابات نتیجه عکس داد و باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات شد، شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را نیز بی‌تاثیر ندانست.

وی از بازگشت به شرایط کشور قبل از سال 92 نیز به عنوان مهمترین دغدغه مردم برای مشارکت در این انتخابات نام برد و یادآور شد: چنانچه جناح ما پیروز انتخابات شد به جناح رقیب احترام می‌گذاریم و اگر آنها نیز پیروز شدند از آنها می‌خواهیم روش‌های گذشته را ترک کنند و با مردم صادق بوده و با احترام برخورد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۰۸ ۰۸:۱۰

شرکت گسترده مردم نشان دهنده خواست و اميد به ايجاد تغييرات است. اميد داريم که از اين پس شاهد هيچ قانون شکني از مديران - خانه نشيني استادان با تجربه در حوزه دانشگاهي - فرهيختگان رنج کشيده در بخش سياسي کشور - دانشجوي طرد شده سياسي و ستاره اي در دانشگاه ها و .....نباشيم. پس از خشکيدن ريشه هاي توطئه بين المللي تجاوز به ميهن اسلامي با هدايت هوشمندانه موافقت هسته اي توسط دولت تدبير راي ديروز ما دلالت بر حمايت همه جانبه ما از اجراي برجام 2 را دارد. اميد داريم با اقدامات عاجل دولت وحدت ايجاد شده را مغتنم شمرده و ميهن اسلامي را بطرف فعاليت و سازندگي و توسعه و رفع محروميت ها شتاب دهند.