• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94120804940
  • خبرنگار : 71290

آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا:

افزایش مشارکت در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل ارتقاء می‌دهد

افزایش مشارکت در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل ارتقاء می‌دهد

آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا:

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور مردم و مشارکت آن‌ها در انتخابات به دشمنان این است که فکر نکنند می‌توانند به دنبال براندازی ساختار نظام باشند‌ گفت: افزایش مشارکت در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل ارتقاء می‌دهد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: یکی از عناصر اقتدار نظام حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی است و هر اندازه میزان شرکت‌کنندگان افزایش داشته باشد، مقبولیت و جایگاه کشور در نظام و عرصه بین‌المللی افزایش می‌یابد.

وی افزود: انتخابات نشان داد با وجود مشکلات اقتصادی و سایر مشکلاتی که در جامعه مشاهده می‌شود؛ مردم به نظام اسلامی علاقه‌مند هستند اما در عین حال انتظار دارند که مسئولان پیگیر مشکلات‌شان باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به این‌ که مردم همواره در کارهای خیر حمایت لازم را داشته‌اند، بیان کرد: پیام حضور مردم در این دوره از انتخابات این است که دشمنان به این فکر نباشند خدای نکرده با استفاده از ابزار فیزیکی و زور می‌توانند به دنبال کناره گیری رژیم یا براندازی ساختار نظام باشند.

آریایی‌نژاد در ادامه اظهار کرد: این حضور پیام و هشدار دیگری برای مسئولین دارد تا تلاش کنند به وظیفه‌شان بپردازند و ثابت کنند که می‌توانند در کنار هم به مشکلات مردم بپردازند.

وی تصریح کرد : البته نباید از ترفندهای فیزیکی و غیر فیزیکی غافل شد که حتما یکی از گزینه‌های دشمن تغییر از طریق نفوذ است که باید همواره مد نظر مسئولین باشد تا با اهداف، صحبت‌ها، گفتار و عملکرد دشمن ناآگاهانه یا آگاهانه همراه نشوند زیرا آن‌ها دنبال شکل‌های جدید براندازی هستند که ممکن است در این زمان متوجه نشده و در مقطع دیگری آشکار شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان در توصیه‌ای به کسانی که رأی لازم را کسب کرده یا آن‌هایی که نتوانستند حائز اکثریت آراء شوند، گفت: آن‌هایی که رأی می‌آورند باید تلاش کنند از مجاری درست و سبک و سیاق‌های معقول استفاده کنند و هر از چند گاه وظیفه خودشان را به خود یادآوری کنند تا از مسیر خارج نشوند و آن‌هایی هم رأی نیاورند باید تمکین به قانون کرده و از نماینده منتخب برای رشد و اعتلای کشور حمایت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha