• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120804977
  • خبرنگار : 71132

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه:

رأی مردم، رأی به عقلانیت و خردمندی بود

 رأی مردم، رأی به عقلانیت و خردمندی بود

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز گذشته ابراز امیدواری کرد که با تشکیل مجلس جدید مسیر سازندگی و تعامل و پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور هموار شود.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات روز گذشته ابراز امیدواری کرد که با تشکیل مجلس جدید مسیر سازندگی و تعامل و پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور هموار شود.

اسماعیل شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مردم ایران با مشارکت بسیار بالا در انتخابات روز گذشته حاضر شدند و شواهد و قرائن نشان می‌دهد لیست امید مورد توجه جدی رأی دهندگان بوده و ان‌شاءالله ائتلاف اعتدال و توسعه و اصلاحات پیروز این انتخابات خواهد بود.

وی افزود: دولت آقای روحانی رییس دولتی است که استراتژی جدی برای تحقق اهداف و مطالبات عمومی مردم در صحنه‌های داخلی و خارجی دارد و حضور گسترده مردم نشان داد در شرایطی که منطقه درگیر جنگ است جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سرزمین با صلح، ثبات و آرامش توانسته به رقابت انتخاباتی بپردازد و طرفین رقابت هم در صلح و آرامش به فعالیت‌های انتخاباتی خود پرداخته‌اند.

شجاعی با بیان اینکه در جریان رقابت‌های انتخاباتی کمترین تنش و تشنج وجود داشته، اضافه کرد: همه مردم در این انتخابات شرکت کردند و در چارچوب نظام مردمسالار دینی رأی و نظر خود را اعلام کردند. ما امیدواریم این رأی ملت که رأی به عقلانیت، خردمندی، صلح‌، آشتی، توسعه و سازندگی است مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: ان‌شاءالله مجلسی شکل بگیرد که به توسعه کشور کمک کند و امید به سازندگی و تعامل با جهان به جامعه برگردد و فضای داخلی و خارجی در جهت پیشرفت و شکوفایی اقتصادی فراهم شود.

وی با قدردانی از حضور مردم از مقام معظم رهبری به دلیل دعوت مردم به مشارکت حداکثری تشکر کرد و گفت: ایشان همواره مردم را در مسیر درست مردمسالاری هدایت کردند و جامعه نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی به ندای ایشان لبیک گفتند.

شجاعی رأی مردم را رأی به تحقق مردمسالاری دینی عنوان و خاطرنشان کرد: باید بدانیم جمهوریت نظام هم همانند اسلامیت آن حائز اهمیت است و رأی مردم نیز باید محترم باشد.

وی در پایان از جوانان و رأی اولی‌ها و همچنین کارکنان وزارت کشور،استانداران و فرمانداران و تمامی عوامل اجرایی نظارت و انتخابات قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این افراد در انجام مسئولیت‌شان موفق باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha