• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120805092
  • منبع : مطبوعات

قدردانی جبهه مستقلین واعتدالگرایان از مشارکت گسترده مردم در انتخابات

قدردانی جبهه مستقلین واعتدالگرایان از مشارکت گسترده مردم در انتخابات

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولین برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولین برگزار کننده انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخشی از این بیانیه آمده است:

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، سپاس عمیق خود را از مشارکت حداکثری و هشیاری و کنش انتخاباتی همه مردم گرامی ایران اعلام می دارد، آنان که برای تامین حقوق همه جانبه خود بر ضرورت پیگیری قانونی آن پافشاری می‌کنند. ما از حضور گسترده و موثر همگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تشکر و قدردانی می‌کنیم و از همه مسئولان، به ویژه ستاد انتخابات کشور، نیروی‌های امنیتی و انتظامی و دیگر عزیزانی که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تامین کردند، تا مردم شکوه حضور تاثیرگذار خود را به نمایش بگذارند،سپاسگزاریم.

در بخش دیگری از این بیانیه، آمده است: از دیگر برگزارکنندگان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعم از هیئت های نظارت و اجرایی تا مسئولان و کارگزاران شعب رای گیری درسراسر کشور کمال تشکر را داریم، که شرایط قانونی مناسب را برای ثبت این تجربه پرافتخار، در تاریخ تلاش برای مردم سالاری دینی در میهن عزیزمان ایران فراهم آوردند.

در پایان این بیانیه آمده است: برابر اطلاعاتی که بدست ما رسیده، کاندیداهای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در اکثر حوزه‌ها بالاترین آراء را کسب کرده‌اند، که امیدواریم اصولگرایان و اصلاح طلبان واقعیت های جامعه و رویکرد مردم به تفکر مستقل و اعتدال را به عنوان جریان سوم بپذیرند و در رابطه با شکل گیری فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان در مجلس دهم به عنوان فراکسیون اکثریت همراهی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha