• یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 94121610344
  • خبرنگار : 71381

با اشاره به انتخابات هفتم اسفند

وزیر علوم: حضور مردم در انتخابات به جمهوریت نظام اشاره داشت

وزیر علوم: حضور مردم در انتخابات به جمهوریت نظام اشاره داشت

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند تشکر کرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی از مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، محمد فرهادی در پیامی ویدئویی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد: در روز هفتم اسفند شاهد حضور پرشور مردم از ساعات ابتدایی آغاز رای گیری بودیم که باید از این حضور برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تشکر کرد.

وی افزود: مردم عزیز ایران با درایت و حضوری پرشور نسبت به انتخاب نمایندگان خود در انتخابات شرکت کردند و قطعا با آگاهی و اطلاع از برنامه هایی که نمایندگان دارند و خواهند داشت در این انتخابات شرکت کردند که نمادی از مردم سالاری دینی بود و حضور پررنگی از دموکراسی را نشان داد.

وزیر علوم با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند بر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش اشاره داشت، خاطر نشان کرد: باوجود گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم نشان داد که به برنامه‌های دولت و توسعه کشور توجه دارند.

فرهادی با اشاره به اینکه اقشار و قومیت‌های مختلف از اقصی نقاط کشور در این انتخابات شرکت کردند اظهار کرد: اقشار دانشگاهی در روزهای قبل از انتخابات با شرکت در نشست‌ها ، مناظره ها و پرسش و پاسخ از کاندیدای مجلس و هم‌چنین در روز انتخابات با حضور گسترده خود در این انتخابات نقش موثری ایفا کردند.

وزیر علوم تدر پایان خاطرنشان کرد: رای مردم در انتخابات هفتم اسفند حاکی از آن است که می‌توانند سرنوشت کشور را به دست نمایندگان بسپارند تا آنان با تدوین قوانین موثر و مهم در جهت توسعه و اعتلای کشور نقش ایفا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha