• چهارشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94121912950
  • خبرنگار : 71420

تاسف اسکوچیچ برای محرومیت تماشاگران تراکتورسازی

تاسف اسکوچیچ برای محرومیت تماشاگران تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در غیاب تماشاگران تبریزی برگزار می‌شود ابراز تاسف کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در غیاب تماشاگران تبریزی برگزار می‌شود ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی و فولاد اظهار کرد: بازی بسیار سختی در انتظار ماست. هرچند هر دو تیم بدون چند بازیکن اصلی‌شان به میدان می‌آیند اما انتظار ما انجام یک بازی خوب و زیباست که امیدواریم با کسب نتیجه مطلوب همراه شود. تیم برتر میدان تیمی خواهد بود که وضعیت کنونی را کاملا درک کند.

سرمربی فولاد در ادامه به محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: از اینکه بازی در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود، ناخرسندم چون ما برای هواداران بازی می‌کنیم و بدون آن‌ها بازی، لطفی ندارد.

اسکوچیچ درباره کیفیت بازی‌های تراکتورسازی در روزهای اخیر هم گفت: من پیش از انجام هیچ دیداری نمی‌گویم که به کسب یک امتیاز راضی هستم. تراکتورسازی این روزها خیلی خوب بازی می‌کند اما ما به تبریز آمدیم تا با هر سه امتیاز بازگردیم.

او افزود: تراکتور مهره‌های خوبی دارد و کادر فنی خیلی خوب می‌تواند تیم را ارنج کند. ما هم بازیکنان خوبی داریم که با ما قرارداد چند ساله دارند ولی به علت خدمت سربازی نمی‌توانند همراه ما باشند. برای تیم بزرگ تراکتور در ایران و‌ آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره ماندن یا نماندنش در فصل بعدی مسابقه‌ها در تیم فولاد گفت: من با باشگاه فولاد قرارداد دارم و هر وقت زمانش برسد درباره ماندن یا رفتنم تصمیم می‌گیرم. اکنون زمان تمرکزم روی این است که در انتهای فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

وی درباره محرومیت تماشاگران تراکتور در بازی فردا گفت: من به عنوان یک ورزشکار و مربی دوست دارم در جایی بازی کنم که سکوها خالی نباشد. اگر فردا 50 هزار هوادار در ورزشگاه بود بیشتر برای بازی مشتاق می‌شدیم.

اسکوچیچ درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: علاوه بر چاگو و فشنگچی متاسفانه در هفته‌های اخیر نبود برخی بازیکنان به ما لطمه زد. مساریچ بیش از یک ماه است که مصدوم است و ابراهیمی نیز دیگر مصدوم ما در بازی فرداست.

وی درباره انتقادهای اخیر جماعتی و شریفات از عملکرد کادر فنی گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و در تیم من دموکراسی وجود دارد.

سرمربی فولاد درخصوص پیش‌بینی خود از قهرمان لیگ پانزدهم نیز گفت: من اگر بخواهم پیش‌بینی کنم شاید برای دیگر همکارانم سوء تفاهم شود. برخی بازی‌ها از نظر کیفی در سطح فوتبال اروپا هستند ولی مقایسه فوتبال ایران و اروپا شاید نابرابر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۱۲-۱۹ ۱۶:۰۷

تماشاگراي تراکتور واسه چي محروم شدن؟