• شنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95011403202
  • خبرنگار : 30101

منصوریان: دیگر در مورد مسائل مالی حرف نمی‌زنم/ پیش‌بینی چنین رفتاری را از کی‌روش داشتم

منصوریان: دیگر در مورد مسائل مالی حرف نمی‌زنم/ پیش‌بینی چنین رفتاری را از کی‌روش داشتم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر راه‌آهن اعلام کرد دیگر علاقه‌ای ندارد در مورد مسایل مالی باشگاه حرفی بزند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر راه‌آهن اعلام کرد دیگر علاقه‌ای ندارد در مورد مسایل مالی باشگاه حرفی بزند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: ان‌شاءالله در سال 95 سلامت باشید. برای شما آرزوی سلامتی می‌کنم. سال 94 برای ما خیلی سخت بود. فوت آقای دارستانی برایمان سخت بود. کم کم این مشکل را تحمل کردیم و حل شد.

منصوریان در ادامه درباره تیم راه‌آهن گفت: آنها بازیکنان جوان و خوبی دارند. درست است که گاهی اوقات خیلی خوب ظاهر می‌شوند اما بعضی مواقع هم بی‌تجربه نشان می‌دهند. با این حال، تمرینات خوبی را انجام دادیم و از لحاظ روحی و روانی آماده بازی فردا هستیم. البته برای بازی فردا ایمان مبعلی را به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی که داریم در لیست 18 نفره قرار ندادیم.

او درباره مشکلات مالی باشگاهش هم گفت: دیگر نمی‌خواهم درباره مسائل مالی صحبت کنم. در کشور ما اکثر باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و هیچ باشگاهی نمی‌تواند مدعی باشد که از نظر مالی استانداردهای دنیا را دارد. هیچ کس هم نمی‌تواند گارانتی بدهد. تیمی که سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته است، امسال مشکل مالی نداشته باشد اما ما سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا بودیم، امسال دچار مشکلات مالی شدیم. مشکلات مالی ما هنوز برطرف نشده و با توجه به اینکه زمان از آن گذشته تحملش برای سخت شده است.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: از سال 87 که فوتبال را کنار گذاشتم، می‌خواستم به دنیای مربیگری بیایم و خدا را شکر که وارد مربیگری شدم. در این راه، دستیار کارلوس کی‌روش بودم که برای من فوق‌العاده افتخار است. سرمربی تیم ملی امید بودم و سال قبل هم با تیم نفت کار کردم. در این سال‌ها، هیچ وقت بازیکنان بامعرفتی که امسال با من کار می‌کنند را ندیدم. آنها واقعا مرا شرمنده می‌کنند. روز گذشته چند نفر از بزرگان تیم همچون سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند با من تماس گرفتند و گفتند اگر این هفته هم نتوانی هتل تهیه کنی، ما مشکلی نداریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم زیرا ما از این به بعد برای آبروی خودمان فوتبال بازی می‌کنیم.

منصوریان درباره خداحافظی کارلوس‌ کی‌روش از هواداران در دیدار مقابل عمان هم گفت: پیش‌بینی می‌کردم که کی‌روش خداحافظی کند با توجه به اینکه او یک ماه قبل استعفا کرده بود، انتظارش را داشتم که چنین کاری انجام دهد. او یک ماه قبل استعفای خودش را به فدراسیون فوتبال داد تا دست فدراسیون را باز بگذارد.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: درست است که کی‌روش حرفه‌ای عمل کرد اما عده‌ای احساس کردند که او به خاطر سیاست بازی این کار را کرده تا از کفاشیان حمایت کند اما همه دیدند که کفاشیان حتی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نکرد. واقعا کی‌روش خواسته زیادی ندارد اگر او باز هم بخواهد در پرتغال و یا آفریقا اردو برگزار کند خیلی‌ها به او انگ دلالی می‌زنند و می‌گویند نفعی از این اردوها به او می‌رسد. کی‌روش مشکل زمین دارد که واقعا مشکل معمولی است. ما هم در مقطعی حاضر بودیم زمینی که در آن تمرین می‌کنیم را در اختیار تیم ملی قرار دهیم. گاهی اوقات یک مربی برای تیمش برنامه سه ماهه می‌گذارد و یک مربی هم شش ماهه اما کی‌روش که با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد برنامه چهار ساله برای خود تدوین می‌کند و حق دارد وقتی برنامه‌هایش لغو می‌شود عصبانی شود. او سرمربی رئال مادرید بوده و هفت سال دستیار فرگوسن بوده است اما بعضی‌ها از او ایراد فنی می‌گیرند. کسی که شاگردانی چون فیگو، دکو و رونالدو داشته است الان از او ایراد می‌گیرند. حق دارد که عصبانی شود. من هم اگر جایی بروم که به من فشار بیاورند و از من ایراد بگیرند عصبانی می‌شوم.

منصوریان ادامه داد: کی‌روش در دولت دنبال یک نفر می‌گردد که به او گارانتی بدهد که کمپ‌ها و اردوهایش برگزار می‌شود و مشکل البسه و پاداش بازیکنان هم حل می‌شود. باید به یاد داشته باشیم انرژی مثبتی که بازی ایران مقابل آرژانتین به وجود آورد 100 میلیارد تومان ارزش دارد. باید به یاد داشته باشیم کی‌روش که یک مربی خارجی است پرچم تیم ملی را به گردنش می‌بندد تا به ما احترام بگذارد. او چیز عجیبی نمی‌خواهد فقط زمین چمن و امکانات معمولی برای تمرین کردن می‌خواهد که قبول دارم وقتی عصبانی می‌شود از کوره در می‌ورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۱۴ ۲۲:۱۷

دمت گرم اقاى منصوريان که تمام حرفات درمورد کى روش کاملا حق و درسته