• پنجشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95012611362
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

قلعه‌نویی: رفتارهای کفاشیان و تاج با مربیان ایرانی تأسف‌آور است

قلعه‌نویی: رفتارهای کفاشیان و تاج با مربیان ایرانی تأسف‌آور است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دلیل تساوی تیمش در بازی امروز را خستگی بازیکنان عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دلیل تساوی تیمش در بازی امروز را خستگی بازیکنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: بازیکنان ما خسته بودند و در نیمه اول با خوش شانسی به گل رسیدیم. در نیمه دوم اگر از ضدحملاتمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. خستگی روی بازی ما تأثیر داشت و اگر حرف هم بزنیم زود ما را به کمیته اخلاقی احضار می‌کنند.

وی افزود: رفتارهایی که آقای کفاشیان و تاج با مربیان ایرانی و لیگ ایران می‌کنند واقعا تأسف آور است. به خاطر هند و گوام یک ماه لیگ را تعطیل می کنند ولی بلایی سر ما می آورند که نمی دانم چه بگویم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: استراحت تیم ما یک روز کمتر از تیم صبا بود و خستگی بازی در جو سنگین اصفهان کاملاً در بازی امروز مشهود بود.

وی درباره تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز گفت: طرفداران تراکتور تیم را خوب تشویق کردند و از همه آنها ممنونم ولی بعضی از حرکات تیم حریف باعث تحریک آنها شد که ای کاش طرفداران این انرژی را برای تشویق تیم می گذاشتند.

سرمربی تراکتور بیان کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند و دوندگی خوبی دارند. در نیمه دوم به جز یک توپ، صبا موقعیت آنچنانی نداشت و روی بازی مستقیم توانست به گل برسد.

قلعه نویی تأکید کرد: ما باید از امروز به تیم الهلال فکر کنیم ولی نگاه مسئولان به ما خوب نبوده و نماینده ایران در آسیا این روزها با افت مواجه شده است. آقایان عملاً هیچ اهمیتی به ایرانی ها نمی دهند و رفتار آنها در قضیه آقای خاکپور کاملاً گویای این مسئله است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۶ ۲۱:۵۱

آقاي قلعه نوعي چقدر بهت بديم که بي خيال تيم ملي و اظهار نظر در مورد کيروش بشي.. تا صد ساله ديگه مي خواي خاطرات مربيگري تيم مليت رو تعريف کني...تا چند دوره ديگه?آخه جز تيم هاي ثروتمند ..تو کدوم تيم معمولي موفق بودي که خودت را با سرمربي مادريد و منچستر و تيم ملي پرتغال قياس مي کني? لطفا يه تيم ملي بدين اين آقا باهاش خوش باشه..شايد بي خيال شد.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۶ ۲۳:۵۴

قلعه و مايلي از رفتن تيم ملي ايران به جام جهاني در دو بار متوالي و با مربي‌گري کي روش احساس خطر کرده اند و با اين حرف هاي بي معني مي خواهند هر طور شده در برابر آن بايستند.

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۷ ۰۲:۴۴

اقاى قلعه نوعى مگه تعطيلى ليگ برا تيم ملى به غيرازاين بوده که نتيجه اش به نفع تيم ملى کشورمون شده؟ اين حرف شما اين رو ميرسونه که شما تيم ملى رو متعلق به کى روش ميدونين نه متعلق به مملکت. متاسفانه اين نگاه شماهاست که فوتبالمون رو بيچاره کرده. شماها فکرتون دنبال افتخار تيم مليمون نيست فقط دنبال خراب کردن کى روش هستين حتى به قيمت خوارشدن تيم ملى