• جمعه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 95021005602
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران:

23 مرحله از انتخابات مجلس الکترونیکی است

 23 مرحله از انتخابات مجلس الکترونیکی است

ایسنا/مازندران رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران گفت: از 25 مرحله انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی 23 مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران گفت: از 25 مرحله انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی 23 مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، حسن خیریان‌پور در ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی و انتخابات به عنوان تجلی مردم سالاری دینی و مظهر اراده مردم در اداره امور کشور است.

وی با بیان اینکه مقبولیت نظام جمهوری اسلامی با رای مردم کسب می‌شود، افزود: به عنوان مجموعه برگزارکنندگان انتخابات با رعایت اصل امانتداری برای کاندیداها و رای مردم تلاش می‌کنیم تا این انتخابات در نهایت دقت و ظرافت برگزار شده و در پایان شاهد انتخابات باشکوه باشیم.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه در دو حوزه انتخابیه 8654 بازرس در سطح شعبه‌های ثابت و سیار حضور دارند، تصریح کرد: در برگزاری انتخابات، هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی حضور داشته و وظیفه پیگیری نظارت و اجرای دقیق قانون انتخابات را برعهده دارند.

وی افزود: مجموعه تدارکات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده و حق‌الزحمه‌های دوره اول انتخبات مجریان پرداخت شده است.

خیریان پور با اشاره به اینکه فقط یک مورد در شعبه جویبار هنوز به شبکه وصل نشد، گفت: دستور پیگیری وصل به شبکه داده شده و از 25 مرحله انتخابات 23 مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: براساس موافقت استاندار مازندران مسئولیت هیئت بازرسی انتخابات به مردم سپرده شد و در بحث بازرسی سعی شده با حفظ تعامل و استقلال با مسئولان اجرایی شعبه‌ها همکاری داشته باشند. براساس گزارش رسیده، همه صندوق‌ها قبل از ساعت 8 صبح در محل اخذ رای مستقر شدند و رای گیری راس ساعت مقرر آغاز شد.

وی افزود: فرمانداران اجرای بند الف و بند ب قانون 19 انتخابات را به دقت مورد توجه قرار دهند و در شمارش، قرائت و تنظیم صورت جلسه پایانی نهایت دقت را داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران توصیه کرد: مجریان شعبه‌ها در حین قانونمندی و رعایت کامل قانون و مقررات با رعایت امانتداری صبر حوصله و خویشتنداری خود را از دست ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha