• جمعه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95021005768
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد

وجود 450هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ آزاد

وجود 450هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی وجود 450 هزار صندلی خالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این دانشگاه اعلام کرد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی وجود 450 هزار صندلی خالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه چهارمحال و بختیاری – مجتبی علوی‌فاضل در نشست هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: در این برنامه تاکید زیادی بر رفع وابستگی دانشگاه به شهریه شده است.

وی افزود: جذب هیات علمی و ارتقاء این اعضا از دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

علوی فاضل به تصویب آئین‌نامه‌ای در مورد اساتید خارجی اشاره و تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه اساتید خارجی یا اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور می‌توانند برای تدریس یا در اختیار داشتن کرسی به دانشگاه آزاد اسلامی بیایند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 30 شهید مدافع حرم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور بوده‌اند، تاکید کرد: تکریم و حمایت از خانواده‌های این شهیدان نیز از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: به تازگی دفتر امور فارغ‌التحصیلان راه‌اندازی شده است که نشان می‌دهد فارغ‌التحصیلان هم مثل دانشجویان مورد حمایت دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

علوی فاضل نظارت بر امور آموزشی و حساسیت در رفع مشکلات آموزشی، راه‌اندازی سامانه آزمایشگاه‌های همکار دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه کشت گلخانه‌ای در کشور و تصویب اساسنامه پژوهشگاه دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

وی وجود 450 هزار صندلی خالی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا در جریان این نشست تشکیل شورای اقتصاد دانش‌بنیان با حضور استاندار، تمدید مجوز فعالیت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و تبدیل موقت مرکز آموزشی اردل به پردیس دانشگاهی زیر نظر واحد شهرکرد با موافقت اکثریت اعضاء هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۰ ۱۸:۴۰

خداروشکر که خاليه

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۰ ۱۹:۱۹

در واقع اين 450 هزار صندلي، همان رشته محل هايي هستند که از کمترين استاندارد لازم براي اينکه بتوان عنوان دانشگاه را بر آنها نهاد ، بي بهره اند.

avatar
۱۳۹۵-۰۲-۱۰ ۲۲:۰۶

خب معلومه بايد هم چنين باشه. وقتي کاري بدون برنامه ريزي و کارشناسي شده انجام شود نتيجه اش همين خواهد شد که مي بينيم. وقتي دانشگاهها قارچ وار در هر شهر و شهرستاني بدون توجه به بازار کار و دهها فاکتور ديگر تاسيس ميشوند نتيجه اي جز اين رقم نخواهد خورد.