• یکشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95021206852
  • خبرنگار : 71523

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از 22 اردیبهشت

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از 22 اردیبهشت

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌ کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از 22 اردیبهشت خبر داد.

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌ کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از 22 اردیبهشت خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه‌ متقاضیان ضرورت دارد در مدت تعیین شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد هزینه ثبت‌نام در آزمون مذکور توضیح داد: با توجه به این که پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به پرداخت مبلغ 180 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.

توکلی ادامه داد: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام نسبت به پرداخت 46 هزار ریال دیگر نیز اقدام کنند.

وی در مورد اطلاعیه‌های تکمیلی ثبت‌نام نیز گفت: اطلاعیه‌های تکمیلی برای ثبت‌نام از دوشنبه 20 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش و نشریه‌ پیک سنجش درج می‌شود.

همچنین دفترچه راهنما ثبت‌نام از سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که پذیرش در برخی از رشته‌های این آزمون بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اطلاعات کامل پذیرش در رشته‌های مذکور در دفترچه راهنما درج می شود.

برگزاری آزمون در 22 مرداد ماه

توکلی در پایان در مورد زمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت: آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش در آنها از طریق آزمون صورت می‌گیرد در روز جمعه 22 مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha