• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95022112763
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فشنگچی: حق اسکوچیچ آن شعارها نبود

فشنگچی: حق اسکوچیچ آن شعارها نبود

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان نداشتن تمرکز از سوی بازیکنان پس از زدن گل تساوی را علت شکست این تیم برابر نفت تهران دانست.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان نداشتن تمرکز از سوی بازیکنان پس از زدن گل تساوی را علت شکست این تیم برابر نفت تهران دانست.

امیرحسین فشنگچی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به شکست تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: در دیدار با نفت و در نیمه اول، بازی در دست ما بود. خوب بازی کردیم و موقعیت‎های خوبی هم داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم باوجود این که گل خوردیم، توانستیم گل تساوی را به هر نحوی که بود به ثمر برسانیم ولی عدم تمرکز بازیکنان پس از این گل باعث شد بلافاصله گل دوم را دریافت کنیم.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‎رسد پس از قطعی شدن ماندن فولاد در لیگ، بازیکنان دیگر بازی‎ها را جدی نمی‎گیرند، گفت: بحث جدی گرفتن یا نگرفتن مطرح نیست. تیم ما بازیکن جوان زیاد دارد و آقای اسکوچیچ هم سعی می‌کند با توجه به قطعی شدن حضورمان در لیگ، در چند بازی اخیر بیشتر به این جوانان میدان دهد تا برای فصل آینده پخته‎تر شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه همین بی‎تجربگی در کنار عدم تمرکز باعث شد که نتیجه بازی با نفت با شکست ما همراه شود ولی ما در مجموع در نیم‌فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و جز این دو باختی که جلوی استقلال و نفت دادیم، بردهای زیادی را در نیم‌فصل دوم کسب کردیم و جزو تیم‎های بالانشین نیم‌فصل دوم هستیم.

فشنگچی در خصوص برنامه تمرینی این تیم برای بازی آخر مقابل گسترش فولاد تبریز نیز عنوان کرد: آقای اسکوچیچ دیروز (دوشنبه) و امروز (سه‎شنبه) را به ما استراحت داده است و ما دو جلسه تمرین را در روزهای چهارشنبه و پنج‎شنبه برگزار خواهیم کرد.

او در پاسخ به پرسشی در خصوص پست‎های اینستاگرامی که خود و سایر بازیکنان پس از بازی برابر استقلال اهواز در حمایت از اسکوچیچ منتشر کردند، عنوان کرد: در آن بازی عده‎ای از تماشاگران که البته تماشاگر نبودند و تنها عده‎ای 20 نفره بودند که در گوشه‎ای از ورزشگاه جمع شده بودند، از ابتدای بازی بی‎جهت علیه اسکوچیچ شروع به فحاشی کردند و با وجود این که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم نیز باز هم به حرکت‌شان ادامه می‌دادند.

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: پس از پایان بازی، من و سایر بازیکنان چون دیدیم حق اسکو این شعارها نبوده و نیست، تصمیم گرفتیم برای حمایت از او، این پست‎ها را در صفحات شخصی‎مان قرار دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: اسکوچیچ، هم مربی فنی بسیار خوبی است و هم رابطه خوبی با بازیکنان دارد و من از کار کردن با او لذت می‌برم چرا که در ملوان هم با او کار کردم و کاملاً از او راضی هستم.

فشنگچی در پایان در خصوص قراردادش با باشگاه فولاد نیز تصریح کرد: قراردادم پایان فصل تمام می‎شود ولی چون وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست، تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha