• جمعه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95022414947
  • خبرنگار : 30101

بهادر عبدی: با تصمیم افتضاح داور سقوط کردیم

بهادر عبدی: با تصمیم افتضاح داور سقوط کردیم

بهادر عبدی با انتقاد از داور بازی مقابل پرسپولیس گفت: با تصمیم افتضاح داور سقوط کردیم.

بهادر عبدی با انتقاد از داور بازی مقابل پرسپولیس گفت: با تصمیم افتضاح داور سقوط کردیم.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم فوتبال راه آهن پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته یک اظهار کرد: ما امروز مردانه جنگیدیم تا از حیثیت خودمان دفاع کنیم. این فصل بیست هزار مشکل داشتیم اما تا روز آخر دست از تلاش بر نداشتیم. متاسفانه امروز با اشتباه افتضاح داوری بازی را باختیم و سقوط کردیم.

او ادامه داد: من جوانی ام را در این تیم گذاشتم و در این چند سال هر چه داشتم برای راه آهن گذاشتم. هم من و هم ابراهیم کریمی برای این تیم واقعا زحمت کشیدیم و راه آهن را مانند خانواده‌مان دوست داشتیم. مخصوصا در دو سه سال اخیر که مشکلاتمان فوق العاده زیاد بود.

عبدی در ادامه گفت: واقعا متاسفم که راه‌آهن سقوط کرد. این تیم امید بچه‌های پایین شهر تهران بود. بازیکنان زیادی مثل میلاد و مهرداد محمدی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و ... از این تیم رشد کردند و حیف بود که تیم 70-60 ساله‌ای مثل راه‌آهن سقوط کند.

کاپیتان راه‌آهن در مورد شرایط بازی گفت: ما می‌دانستیم که پرسپولیس انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد و آنطور که مربیان گفته بودند، سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. در این کار کاملا موفق بودیم تا اینکه داور آن اشتباه بزرگ را انجام داد. زمانی که داور پنالتی گرفت به عنوان کاپیتان تیم به او گفتم چه چیزی را خطا گرفته است. داور به من گفت کمک او این تصمیم را گرفته است. سریعا به سمت کمک داور دویدم و از او پرسیدم چه خطایی گرفته است که او گفت، خطا پشت محوطه بوده است، داور را صدا کن تا به او بگویم. دوباره برگشتم و همین را به داور گفتم. او هم به سمت کمک داور آمد تا با هم حرف بزنند، من فکر می‌کردم با صحبت کمک داور رای داور عوض می‌شود اما سر و صدا در ورزشگاه زیاد بود و نشنیدم که آنها به هم چه گفتند. بعد از آن دیدم که داور پنالتی را تایید کرد. شک ندارم که او اشتباه بزرگی مرتکب شده چرا که خطا دو سه متر بیرون از محوطه اتفاق افتاد.

عبدی درباره آینده خود گفت: فعلا وقت صحبت کردن در مورد آینده نیست. فعلا باید درباره اتفاقی که برایمان افتاده فکر کنیم.

او درباره تشویق از سوی هواداران پرسپولیس گفت: از آنها تشکر می‌کنم. پرسپولیس واقعا بهترین تیم ایران است و امیدوارم که آنها فصل بعد قهرمان شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha