• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95022817731
  • خبرنگار : 71418

پیکر مربی جوان بسکتبال ایران تشییع شد

مراسم وداع با پیکر علیرضا نیکورفتار راد مربی جوان بسکتبال ایران با حضور مسوولان فدراسیون،‌ باشگاه نیروی زمینی، ورزشکاران و مربیان برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر علیرضا نیکورفتار راد مربی جوان بسکتبال ایران با حضور مسوولان فدراسیون،‌ باشگاه نیروی زمینی، ورزشکاران و مربیان برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی، مراسم تشییع پیکر مرحوم علیرضا نیکورفتار راد مربی جوان و با اخلاق بسکتبال ایران صبح امروز از محل فدراسیون واقع در ورزشگاه شهید کشوری برگزار و سپس پیکر آن مرحوم به خاک سپرده شد.

در این مراسم مسوولان فدراسیون بسکتبال، مربیان، ورزشکاران و مسوولان باشگاهی این رشته و مسوولان فدراسیون های دوومیدانی، کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز حضور داشتند تا این مراسم با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

همچنین در این مراسم ورزشکاران، مسوولان و کارکنان باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی نیز حضور داشتند و مراسم وداع با پیکر مرحوم نیکورفتار راد در کنار شاگردان و همکاران ورزشی‌اش انجام شد.

علیرضا نیکورفتار راد سابقه مربی‌گری در تیم بسکتبال نیروی زمینی را داشته و دو بار توانست با این تیم سهمیه حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند. او امسال هدایت تیم نفت امیدیه را در لیگ دست یک بر عهده داشت. امیر مرتضی حسن‌پور مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی نیز در کنار دیگر کارکنان و مسوولان این باشگاه در مراسم حضور داشت و با ابراز همدردی با خانواده نیکورفتار خود و باشگاه نیروی زمینی را در این غم شریک کرد.

در این مراسم محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال خطاب به حاضرین گفت: علیرضا نیکورفتار واقعا از با اخلاق‌ها و بهترین‌های بسکتبال ایران بود. تنها نامش نیکو نبود، بلکه در رفتار و منش نیز این صفت را داشت. داغ سنگینی بر دل خانواده بسکتبال قرار گرفته‌است. خدا را شکر می‌کنم که با حضور ورزشکاران و مسوولان مراسمی شایسته این مربی جوان و با اخلاق برگزار شد و امیدوارم خداوند به خانواده او و اهالی بسکتبال صبر بدهد. ما یکی از عزیزانمان را از دست دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha