• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95031716472
  • خبرنگار : 71506

نصیری: به هیچ وجه از عملکردم در جام جهانی راضی نیستم/ جبران می‌کنم

نصیری: به هیچ وجه از عملکردم در جام جهانی راضی نیستم/ جبران می‌کنم

ملی‌پوش زنجانی وزن 65 کیلوگرم کشتی‌آزاد ایران گفت: می‌توانستم کشتی‌های بهتری در رقابت‌های جام‌جهانی 2016 آمریکا بگیرم.

میثم نصیری در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت عملکرد ضعیف خود در رقابت‌های جام جهانی آمریکا اظهار کرد: متاسفانه اصلا نتوانستم در این رقابت‌ها خوب کشتی بگیرم و به هیچ وجه از عملکردم راضی نیستم. نمی‌دانم چرا اصلا آن طور که می‌خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و از رقابت‌های انتخابی تیم ملی فاصله زیادی داشتم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم ملی افزود: البته همان طور که سرمربی تیم ملی و سایر آزادکاران نیز گفتند از آنجا که تمرین‌های استقامتی و بدنسازی را پشت سر می‌گذاشتیم وارد کارهای سرعتی نشدیم و به همین دلیل من هم نتوانستم بر روی تشک مبارزه چابک‌تر از این عمل کنم و مانند سابق از حریفانم زیرگیری کنم. امیدوارم با توجه به برنامه تمرینی مربیان در مسابقه‌های پیش رو خیلی بهتر از این‌ها عمل کنم و آن طور که توانایی‌اش را دارم کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: مقابل کشتی‌گیر روس به دنبال پیروزی بودم اما نمی‌دانم چرا کشتی گره خورد و اصلا روز من نبود که بخواهم به پیروزی برسم. شرمنده مردم هستم و ان‌شاءالله در مسابقه‌های بعدی جبران خواهم کرد.

نصیری با اشاره به حمایت بسیار خوب ایرانیان حاضر در آمریکا گفت: ایرانی‌ها مثل همیشه برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند. واقعا دست‌شان درد نکند و از همه آن‌ها سپاسگزارم. تشویق آن‌ها به حدی پرشور بود که ما اصلا حس غربت نداشتیم و فکر می‌کردیم در ایران هستیم. خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی مزد زحمات آن‌ها را دادیم.

نصیری درباره رقابت با سید احمد محمدی برای پوشیدن دو بنده تیم ملی در المپیک و عملکرد ضعیف هر دو کشتی‌گیر در این مسابقه‌ها گفت: هدف من رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های المپیک است اما همان طور که گفتم در این مسابقه‌ها به علت سنگینی بدن و نداشتن شادابی لازم نتوانستم خوب کشتی بگیرم. ان‌شاءالله در تورنمنت‌هایی که قرار است اعزام شویم، بهتر از این‌ها کشتی خواهم گرفت تا در نهایت افتخار پوشیدن دو بنده تیم ملی با اعتماد کادر فنی نصیبم شود. در صورت حضور در المپیک تمام سعی و تلاشم این است که برای کشورم افتخارآفرین باشم و قطعا این ناکامی را جبران خواهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha