• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95040100444
  • خبرنگار : 71506

علیاری: قول دادند طلا بگیرم مسابقه انتخابی می‌گذارند/ منتظر اجرای عدالت هستم

علیاری: قول دادند طلا بگیرم مسابقه انتخابی می‌گذارند/ منتظر اجرای عدالت هستم

قهرمان جام پیتلاسینسکی لهستان با بیان اینکه در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و هدفی جز طلای المپیک در سر ندارد گفت: به من قول دادند اگر طلای تورنمنت لهستان را بگیرم مسابقه انتخابی می گذارند، حال من منتظر رقابت انتخابی هستم.

مهدی علیاری فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خوب خود در تورنمنت لهستان و کسب مدال طلای این رقابت‌ها، اظهار کرد: این رقابت‌ها در سطح بالایی مخصوصا در وزن 98 کیلوگرم برگزار شد و در وزن من کشتی‌گیران مختلفی از  مجارستان، بلاروس و بلغارستان که مدال های طلا و نقره جهان را در کارنامه خود داشتند به این مسابقات آمده بودند که در آخر  راه به جایی نبردند و خوشبختانه در حضور این کشتی‌گیران قدرتمند توانستنم به  مدال طلا برسم.

وی درباره پیروزی مقتدرانه مقابل بالاژ کیس، قهرمان سال 2009 جهان و دارنده مدال برنز سال 2013 ، افزود: برای بار دوم بود که مقابل این کشتی‌گیر به برتری می رسیدم. انگیزه بسیار زیادی برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها داشتم و هدفم این بود که بار دیگر خودم را نشان دهم. از پنج کشتی که در این مسابقات داشتم موفق شدم چهار کشتی را با امتیاز عالی و ضربه فنی به برتری برسم. در فینال هم علی‌رغم این که در رسانه‌ها عنوان شد با حساب دو بر دو به پیروزی رسیدم، اما حقیقت این است که حریف خود را پنج بر دو شکست دادم و به اشتباه نتیجه‌ دو بر دو اعلام شده است.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی با تاکید بر این که منتظر برگزاری رقابت انتخابی برای حضور در  المپیک است، گفت:  از همه کشتی‌گیران ایران سرحال‌تر هستم و طی صحبتی که پیش از حضور در این مسابقات با من انجام شد به من اعلام کردند که اگر بتوانی در تورنمنت لهستان به مدال طلا برسی در مسابقه انتخابی با قاسم رضایی شرکت می کنی. حال من به مدال طلای این مسابقات رسیده ام و برادری‌ام را ثابت کرده‌ام و منتظرم  که عدالت اجرا شده و مسابقه انتخابی تیم ‌ملی در وزن 98 کیلوگرم برگزار شود.

  علیاری با بیان این که  طی ماه‌ها و حتی سال‌های گذشته همواره به فکر حضور در  المپیک و کسب مدال طلای این رقابت‌ها بوده است، خاطر نشان کرد: من  ماه‌ها در اردوهای تیم ‌ملی هدفی جز حضور در  المپیک ریو نداشته‌ام. شبانه روز به این فکر می‌کنم که در فینال المپیک به پیروزی برسم و مردم را خوشحال کنم.  به قول معروف زخمی که من را نکشد من را قوی تر می‌کند. شرایط بسیار ایده‌آلی دارم و فقط منتظر برگزاری مسابقه انتخابی هستم.

قهرمان آسیا در پایان تاکید کرد: مطمئنا خواست خدا عملی می‌شود و آنچه که او بخواهد اجرایی خواهد شد.

انتهای‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha