• شنبه / ۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 95040102749
  • منبع : نمایندگی کرمان

امام‌ جمعه رفسنجان:

عرضه مواد مخدر از روشن‌ترین واضحات ظلم به دیگران است

عرضه مواد مخدر  از روشن‌ترین واضحات ظلم به دیگران است

ایسنا/کرمان امام‌ جمعه رفسنجان گفت: عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف را از روشن‌ترین واضحات ظلم به دیگران است چرا که اگر به گوش کسی سیلی بزنید بهتر از عرضه مواد و گرفتن سلامتی و نیروی جوانی از افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز 5 تیر ماه در همایش پیشگیری و برخورد با مواد مخدر با تسلیت ایام شهادت امام‌علی(ع) اظهار کرد: بحث مواد مخدر از گذشته‌های دور در کشورها مطرح است که از قبل از انقلاب در داخل کشور خشخاش کشت می‌شد و برخی نواحی به‌صورت رسمی برداشت آن را داشتند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی این نوع ظلم به جامعه برداشته شد و یکی از ویژگی‌های استقرار این نظام این بود که میدانی برای کشت این نوع مواد در کشور داده نشد.

امام‌جمعه رفسنجان ادامه داد: آمریکایی‌ها با اشغال افغانستان اراضی حاصلخیز این کشور را زیر کشت خشخاش بردند که ظلم بزرگی به بشریت است و این کار به اسم افغانستان تمام شده در حالی‌که مردم افغانستان کارشان این نیست.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه کشور ما نیز جامعه هدف آنها شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور ما محل ترانزیت مواد مخدر است و بیشتر قاچاق به سمت کشورهای اروپایی از کشور ما صورت می‌گیرد، ایران نیز طعمه این معاملات شده است.

وی با اشاره به حضور اعضای شورای تأمین در ندامتگاه رفسنجان در چند روز گذشته، عنوان کرد: عمده زندانیان ندامتگاه رفسنجان جرایم مواد مخدر دارند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه جوانان با به دام افتادن در معضل اعتیاد به خود، خانواده و جامعه ظلم می‌کنند، تصریح کرد: سیگار قدم اول در اعتیاد است. هر معتاد به مواد مخدر از قبل معتاد به سیگار بوده که سیگار مقدمه‌ای برای اعتیاد است.

وی با اشاره به روایاتی از امام صادق(ع)، تصریح کرد: آن حضرت می فرمایند از ظلم کردن بپرهیزید چرا که ظلم، تاریکی‌های روز قیامت را در پی دارد. 


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha