• دوشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95040103740
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان:

استانداری هرمزگان پیگیر ارائه اعتبارات به طرح‌های اقتصادی استان است

استانداری هرمزگان پیگیر ارائه اعتبارات به طرح‌های اقتصادی استان است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان به عنوان مرکز فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان موظف است هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در این زمینه دنبال کند که در زمینه برای دریافت تسهیلات و ارائه اعتبارات به این طرح‌ها پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از طرح های سرمایه گذاری ذخیره سازی، صادرات و ترانزیت فرآورده های نفتی واقع در پسکرانه بندر خلیج فارس مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: با راه اندازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در بندرعباس، این استان ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات فرآورده های نفتی کشور خواهد داشت.

جادری ادامه داد: در این راستا طرح‌های بزرگی برای صادرات فرآورده های نفتی در استان در حال اجراست که از جمله آن صادرات این محصولات از طریق بندر شهید رجایی است.

وی گفت: استانداری هرمزگان به عنوان مرکز فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی استان موظف است هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را در این زمینه دنبال کند که در زمینه برای دریافت تسهیلات و ارائه اعتبارات به این طرح‌ها پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این بازدید بیان کرد: بندر شهید رجایی به دلیل موقعیت استراتژیکی که در خلیج فارس و تنگه هرمز دارد، نیازمند سرمایه‌گذاری‌های جدید برای توسعه فعالیت‌های خود است تا نقش خود را به عنوان بندر هاب منطقه ایفا کند.

سعیدنژاد افزود: در این راستا دو ماموریت اصلی کانتینری و ایجاد هاب انرژی و سوخت برای بندر شهید رجایی تعریف شده که به همین جهت با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تلاش می‌کنیم ظرفیت مخازن این بندر را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی افزایش عمق و احداث اسکله های جدید و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای افزایش ظرفیت مخازن در مجتمع بندری شهید رجایی صورت گرفته است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha