• سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95040104128
  • خبرنگار : 71563

آریا نسیمی شاد: کسب سهمیه المپیک بستگی به شرایط روز مسابقه دارد

جوانترین عضو تیم ملی شنای ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک، برای همه ملی پوشان شانس کسب سهمیه را قائل است.

آریا نسیمی شاد در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه شانس کسب سهمیه برای همه ملی پوشان وجود دارد، تصریح داشت: با توجه به رکوردها، تمرینات و مسابقات گذشته همه شانس کسب سهمیه را دارند و این بستگی به روز مسابقه دارد که چگونه خود را نشان دهند.

نسیمی شاد در ادامه گفت: شنا رشتهای نیست که با توجه به رکورد های تمرینی بتوان گفت چه کسی سهمیه ورودی را کسب می کند اما رکوردهای تمرینی این فصل در مقایسه با فصل تمرینی گذشته پیشرفت داشته است و امید به کسب سهمیه وجود دارد. ما نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او در خصوص شرایط و وضعیت تمرینی شناگرانتا به امروز گفت: با توجه به مشغله تحصیلی که داشتم، پس از مسابقات دبی حدود یک ماه و نیم تمرینات خود را جدا از ملی پوشان و در مشهد دنبال کردم. برنامه تمرینی از تهران فرستاده می‌شد و من زیر نظر مربیان خود اجرا می کردم. از 12 خرداد ماه نیز به همراه ملی پوشان در اردوی مجارستان حضور داشتیم. شرایط تمرینی و امکانات بسیار خوب است.

وی در ادامه افزود: در دو هفته گذشته از فشار تمرینات کاسته شد و در این مدت روز به روز رکوردها بهبود یافته است. ان‌شاءالله تا روز مسابقه به اوج آمادگی برسیم.

نسیمی شاد از مسئولین خواست توجه بیشتری به این رشته شود. او اظهار داشت: شنا از رشته های پایه است و تعداد مدال زیادی چه در بازی های آسیایی و چه در المپیک توزیع می شود. بودجه ای که برای فدراسیون که سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو را در زیر مجموعه خود دارد بسیار کم است و با افزیش بودجه می توان برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مربیان برای کسب نتیجه بهتر را اجرایی کرد.

نسیمی شاد در پایان از مسئولان فدراسیون که با توجه به محدودیت های مالی موجود از تیم حمایت کردند و همچنین سرمربی و مربی تیم تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، آریا نسیمی شاد در ماده ی 50، 100 و 200 متر قورباغه گزینشی المپیک شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha