• جمعه / ۱۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 95040106055
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

/فلسطین؛ فریاد مظلومیت جهان اسلام/

نماینده آذربایجان غربی در خبرگان رهبری: ملت ایران همچنان یاریگر مظلوم هستند

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهند که همچنان یاریگر مظلوم هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عسگر دیرباز در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ثابت می کنند که یاور مظلومان جهان هستند و در این راه همواره ثابت قدم می مانند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای است، گفت: ملت فهیم ایران همچون سال های گذشته در راهپیمایی باشکوه قدس شرکت کرده و به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری لبیک گفته و جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی محکوم کردند. شاید برخی سوال کنند که راهپیمایی ما در روز قدس چه تاثیری می تواند داشته باشد، در پاسخ به چنین افرادی باید گفت، روشن است که تاثیر لازمه را دارد چراکه بیش از 80 کشور جهان  در برابر استکبارجهانی و صهیویست قد علم کرده است.

وی تصریح کرد: برخی  گمان می کنند که دعوای امت اسلامی و اسرائیل تنها دعوای مرزی است که باید در مقابل این مباحث گفت اسرائیل یک دشمن توطئه گر است و دعوا با این رژیم تنها شامل مرزهای جغرافیایی سرزمین فلسطین نیست بلکه دفاع از آزادی و دفاع از حق مردم مظلوم است.

دیرباز  اظهار کرد: استکبار جهانی از دموکراسی دم میزند اما در انتخابات اخیر در فلسطین به اکثریت آرا اعتنایی نکردند چراکه در راستای منافع آمریکا و اسرائیل نبود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت 68 سال از شکل‌گیری نامشروع رژیم اسرائیل تصریح کرد: تاسیس رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی فلسطین و قلب جهان اسلام، یادآور غم انگیزترین مناسبت تاریخ فلسطین و محنت های بی شمار این ملت مظلوم است. میلیونها نفر از آنان در چنین ایامی از سرزمین خود آواره شدند. وقایع سال 1948 سرآغاز جنایات هولناکی بود که با سرکوب و نسل کشی فلسطینیان همچنان طی دهه های اخیر تداوم یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha