• شنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95040106487
  • خبرنگار : 71506

مرادمحمدی: نوجوانان به تشویق نیاز دارند/ در این شرایط سکوت بهترین کار است!

مرادمحمدی: نوجوانان به تشویق نیاز دارند/ در این شرایط سکوت بهترین کار است!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با بیان اینکه هدفمان کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیاست، گفت: مهمترین عامل موفقیت نوجوانان در رقابت های مختلف توجه به مسائل روحی و روانی آنهاست.

مراد محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در آستانه حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم. میزان آمادگی نفرات تیم عالی نیست اما نسبتا خوب است. همه نفرات اعزامی به این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شده اند و انتخاب آن ها کاملا بر اساس فرآیند بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران افزود: پس از رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، دو مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم تا خود را مهیای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا کنیم. البته امسال در مجموع 4 یا 5 اردو داشتیم تا بتوانیم با قدرت هر چه بیشتر در رقابت های قهرمانی آسیا و پس از آن قهرمانی جهان حضور پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در رده نوجوانان انگیزه‌های روحی و روانی از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به آمادگی بدنی قرار دارد، تصریح کرد: این نفرات نوجوان بیش از آنکه نیاز به آمادگی بدنی برای کسب موفقیت داشته باشند به حمایت و تشویق نیاز دارند تا بتوانند با روحیه خوب به مصاف حریفانشان بروند.

محمدی درباره پیش بینی خود از نحوه نتیجه گیری تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: پیش بینی در رشته ای مانند کشتی و مخصوصا در رده نوجوانان کار بسیار سختی است اما هدف ما کسب نتیجه‌ای خوب در این مسابقات است.رقیب مهم ما تیم هند است که همیشه با کشتی‌گیران خوبی به این مسابقات می‌آید اما کشتی گیران ایران چیزی از رقبای خود کم ندارند و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند.

دارنده مدال برنز المپیک درباره میزان حمایت ها از این تیم نیز خاطرنشان کرد: فعلا خوب هستیم اما در این شرایط سکوت بهترین کار است. در سال المپیک قرار داریم و همه نگاه‌ها معطوف به تیم بزرگسالان است و ما هم راضی به رضای خدا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha