• دوشنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 95050102616
  • منبع : نمایندگی لرستان

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اعلام کرد

ایجاد 14 مرکز رشد و کارآفرینی در لرستان‌

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ایجاد سه مرکز رشد و 11 مرکز کارآفرینی سهم دانشگاه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان است.

‌به گزارش‌ ایسنا، دکتر سعید محمدزاده در کمیته فرهنگی  اجتماعی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در استان پتانسیل‌های متفاوتی وجود دارد و این تفاوت موجب تنوع شده است، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با 32 مرکز در استان بالغ بر 180 رشته مهارتی دارد.

وی ادامه داد: برخی از این مراکز از شرکت‌های تعاونی ایجاد شده‌اند که خود این پتانسیل‌های مهارتی در آنهاست، نظیر بروجرد (1) که 150 تعاونی تحت نظر دارد.

رییس دانشگاه جامع  علمی کاربردی لرستان تاکید کرد: یکی از اهداف و سیاست‌های وزارت علوم در ایجاد دانشگاه علمی کاربردی مهارت‌آموزی و کاربردی کردن دانش است.

محمدزاده تصریح کرد: وظیفه داریم در استان پتانسیل‌ها را شناسایی کنیم و برای اخذ مجوز مراکز به تهران اطلاع دهیم و مجوز بگیریم.

وی با بیان اینکه با توجه به تنوع زیاد این تعاونی‌ها خود دانشگاه علمی کاربردی مجوز مرکز رشد می‌دهد، افزود: پیگیر هستیم مجوز مرکز رشد بروجرد(1) را بگیریم تا با ایجاد مراکز رشد از پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.

رییس دانشگاه جامع  علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه تنوعی در کار دانشگاه‌ها وجود دارد که این تنوع باعث اخذ مجوزها شده است، یادآور شد: پیشنهاد می‌شود کارگروه نظارتی بر اقداماتی که اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهند، تشکیل شود تا پروژه‌ها آمایش کیفی شوند.

محمدزاده ایجاد سه مرکز رشد و 11 مرکز کارآفرینی را سهم دانشگاه جامع علمی کاربردی در ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام و خاطرنشان کرد: اعضای 11 مرکز کارآفرینی مشخص شده و منتظر پیاده‌سازی برنامه‌های آنان هستیم که مهمترین کار این مراکز بحث کسب و کار است.

وی با بیان این که پیگیر اخذ مجوز برای مرکز رشد بروجرد (1) نیز هستیم، تصریح کرد: مرکز دورود در حال تهیه طرح کسب و کار بوده و طرح کسب و کار مرکز خرم‌آباد نیز تهیه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha