• جمعه / ۸ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95050104880
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان:

استمرار انقلاب اسلامی در بیداری و ممانعت از نفوذ دشمن در جامعه است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استمرار انقلاب اسلامی در بیداری و ممانعت از نفوذ دشمن در جامعه است.

به گزارش ایسنا، سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهارکرد: تقوا موجب دستیابی انسان به مقامات عالی می‌شود و براساس  آیات  و روایات تقوا، یقین و صبر انسان را به مقامات عالی و متعالی می‌رساند.

وی با بیان اینکه دوران امامت امام صادق (ع) نسبت به سایر ائمه(ع) بیشتر بوده و 34 سال به طول انجامیده است، بیان کرد: دوران امامت این امام همام دوران شکوفایی علوم و معارف بوده و ایشان   در اصلاح ساختار فکری و فرهنگی جهان اسلام نقش بسزایی داشته است.

خطیب جمعه این هفته خرم‌آباد با تاکید براینکه امام صادق (ع) در دوران امامت خود در سه سنگر علم، نفاق و مبارزه با طاغوت و خلفای جرم و ظلم به مبارزه پرداخت، سیره زندگی این امام بزرگوار سرلوحه و الگوست تصریح کرد: امروز نیز 3 جبهه استکبار جهانی، ارتجاع و گروه‌های تکفیری و تروریستی مقابل ایرانی اسلامی قرار دارند و آنان از نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا وحشت دارند و به دنبال جلوگیری از این نفوذ انقلاب اسلامی هستند.

میرعمادی با تاکید براینکه بین استکبار و در  راس آن امریکای جهانخوار و رژیم جعلی اسرائیل و گروه‌های تکفیری و در راس ارتجاع آل سعود پیوند ایجادشده  تا در مقابل مقاومت اسلامی قرار گیرند، تصریح کرد: این درحالی است که ایران اسلامی به دنبال معرفی اسلام ناب در دنیاست و حال آنکه پیوند بین استکبار و ارتجاع به خاطر معرفی اسلام امریکایی است.

میرعمادی با اشاره به اینکه حلقه توطئه استکبار و ارتجاع علیه علمای اسلام طراحی شده و استکبار و ارتجاع به دنبال حذف علمای انقلابی و مقاومت اسلامی در جهان اسلام هستند اما سخت در اشتباه هستند، یادآورشد: حذف علمای شیعه و اسلام در جهان، حذف چهره های انقلابی و از اهداف استکبار و ارتجاع است.

وی اضافه کرد: آل سعود آیت الله نمر را به شهادت رساند، شیخ زکزاکی را مجروح و شیخ سلمان را به زندان انداخته است.  آنها تصور می کنند چنانچه عالمی را تبعید، مجروح و یا شهید کنند به اهداف شوم خود می رسند.  اما استکبار و ارتجاع بدانند که شهادت این علما نه تنها حرکت اسلامی را کند نخواهد کرد بلکه پایه‌های حکومت آنان را متزلزل خواهد کرد.

میرعمادی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر و ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه(ع) بانوی کرامت و فضلیت و الگویی برای دختران جامعه است و اگر دختران و زنان از علم، پاکدامنی و عفت این بانوی بزرگوار بهره مند باشند نمونه هستند.

وی با بیان اینک  امام رضا(ع) نیز امام رئوف و مهربان است و ما نیازمند به اخلاق، کرامت و معرفت در روابط اجتماعی هستیم، اضافه کرد: دهه کرامت فرصتی برای ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی در جامعه است .

خطیب جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به روز  «حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی» گفت:   شعار رعایت حقوق بشر تنها یک شعار تو خالی در دست کشورهای قدرتمند بوده و ابزار دست آمریکاست.

میرعمادی حقوق بشر اسلامی را  تنها منبع برای تامین حقوق افراد و صاحبان حق دانست و اظهار کرد: متاسفانه   آمریکا با سلاح حقوق بشر غربی ظلم می کند.

وی در ادامه به سالگرد مشروطه در تاریخ ایران اسلامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه نهضت مشروطه در کشورمان مایه عبرت است چون این نهضت با حضور مردم و رهبری علما پیروز و موفق شد اما سرانجام شکست خورد، خاطرنشان کرد: علت شکست مشروطه اختلاف در جامعه و نفوذ دشمن در نهضت بود.

میرعمادی، استمرار انقلاب اسلامی را در بیداری و ممانعت از نفوذ دشمن برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به نفوذ دشمن هشدار می‌دهند که مبادا دچار تفرقه و اختلاف شویم. 

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha