• جمعه / ۵ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 95060103070
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

ارائه دستاوردهای دولت سبب تقویت امید در جامعه می‌شود‌

ارائه دستاوردهای دولت سبب تقویت امید در جامعه می‌شود‌

ایسنا/هرمزگان ‌نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: ارائه دستاوردها و معرفی خدمات انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت در جهت رفع محرومیت از جامعه و توسعه و پیشرفت کشور سبب تقویت امید در جامعه می‌شود.

‌‌به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرصت ارزشمندی برای مراجعه به معیارهای خدمت خالصانه به مردم  است، تصریح کرد: الگو گیری از حیات این دو شهید بزرگوار برای تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری تلقی می‌شود که در دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌خوبی از مقام معظم رهبری تبیین و تحلیل شد.

وی ارائه دستاوردها و معرفی خدمات انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت در جهت رفع محرومیت از جامعه و توسعه و پیشرفت کشور را سبب تقویت امید در جامعه دانست و عنوان کرد: هفت اولویت از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان اولویت‌های دولت مطرح شد که باید سرلوحه عمل دولتمردان در سال جاری قرار بگیرد و در اجرای آن ساعی و کوشا باشند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ نیاز به کار تلاش و بیشتری در کشور است، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که از ابتدای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ آن‌طور که باید عمل نشده و لازم است در این عرصه گام‌های بیشتری برداشته شود.

آیت‌‌الله نعیم‌آبادی با یادآوری موضوع حقوق‌های نجومی، اظهار کرد: انتظار این است که دولتمردان در این زمینه با شفافیت هر چه بیشتری عمل کرده و با برخورد ویژه با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از بیت‌المال، اعتماد را به جامعه بازگردانند.

وی بر نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب و تأثیر همه‌جانبه مردم در توفیقات حاصل‌شده برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد و افزود: مردم سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان شکست‌ناپذیر شده است، به‌واسطه حضور مردم درصحنه و وجود و هدایت‌های رهبری هوشیار است و باید قدر این همگرایی و همدلی مردم را با مسئولان بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به دو حدیث از رسول مکرم اسلام (ص) در مورد اهمیت نماز جمعه و ضرورت حضور مردم در این آئین سیاسی و عبادی، تصریح کرد: روایات مستندی از رسول خدا در این زمینه وجود دارد که فرموده‌اند روز جمعه ملائکه در نماز جمعه حضور دارند و دنیایی از ثواب و حسنه را برای نمازگزاران جمعه می‌نویسند.

آیت‌‌الله نعیم‌آبادی در پایان از خباثت برخی از سران کشورهای مرتجع منطقه در پراکندن تخم تفرقه و نفاق میان ملت‌های مسلمان به‌عنوان ننگی بر دامان جهان اسلام یاد کرد و گفت: نوکری آمریکا و استکبار دستاوردی برای سران فاسد این کشورها نخواهد داشت و با نابودی شیطان بزرگ، بساط نوکری آنان نیز برچیده خواهد شد و نابودی ظلم وعده خداوند در قرآن کریم است.


انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha