• یکشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۵ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95070301292
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

گرمابی با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل:

روحانی گلایه‌های ایران نسبت به برجام را به خوبی اعلام کرد

روحانی گلایه‌های ایران نسبت به برجام را به خوبی اعلام کرد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در هفتادویکمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: دکتر روحانی از این فرصت استفاده مطلوب را برد و ان‎‌شاءالله این سخنرانی اثرات مثبت داشته باشد.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که «طبق انتظاری که از روحانی می‌رفت سخنرانی بسیار حساب شده و منطقی در مجمع عمومی سازمان ملل داشت»، اظهارکرد: رییس‌جمهور نکات اصلی را ذکر کرد و با اشاره به برجام به خوبی گلایه‌های ایران را نسبت به این موضوع اعلام کرد.: موضع ایشان در مود عربستان خوب بود و در عین رعایت ادب و زبان دیپلماتیک سعی کرد ماهیت رژیم عربستان را برای جامعه جهانی روشن کند.
وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر رشد اقتصادی و  امنیت ایران و دعوت از سرمایه گذاران و کشورهای جهان برای حضور در بازار ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط و نیاز کشور به جذب سرمایه خارجی و تبلیغات آمریکا، بسیاری از سرمایه‌گذاران کشورهای صنعتی برداشت درستی از شرایط ایران ندارند و باید از هر فرصتی برای دعوت سرمایه گذاران و کشورهای جهان به حضور در ایران استفاده کرد و رییس جمهور هم به درستی از این فرصت استفاده کرد .
وی افزود: در هرحال سرمایه‌گذاران به دنبال بازار امن و اطمینان از شرایط مقصد سرمایه‌گذاری خود هستند و رییس‌جمهور به خوبی از فرصت سخنرانی در سازمان ملل برای اعلام شرایط مطلوب ایران برای جذب سرمایه در مقایس جهانی بهره برد.
این نماینده مجلس با بیان این‌که «رییس‌جمهور و هیات همراه فعال بودند و کاملا از فرصت مجمع عمومی استفاده کردند»، خاطرنشان کرد: در شرایطی که ما نیاز داریم روابط بین المللی را هرچه ببشتر گسترش دهیم و مواضع خود را  مستقیما با سران دنیا در میان بگذاریم و حرفمان را بزنیم، ایران از این فرصت با دیدار و گفت‌وگو با سران کشورها حداکثر استفاده را برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha