• یکشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 95070402040
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری:

ناشران جایگزینی برای کتاب‌های انحرافی ارائه دهند

ناشران جایگزینی برای کتاب‌های انحرافی ارائه دهند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ناشران ما نباید در برابر کتاب‌های انحرافی انتقادهای تندی داشته باشند بلکه باید جایگزینی مناسب برای ترویج اندیشه درست ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی چهارم مهرماه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ماهواره دو جنبه دارد یکی جنبه مثبت که در اطلاعات سیاسی، هواشناسی می‌توان از آن بهره برد و دیگری جنبه منفی آن است که ترویج فرهنگ غیراسلامی را در پی دارد که سعی شده است با جایگزینی سیستم‌های دیجیتال این مشکل را برطرف کرد.

وی با تاکید بر اینکه به جای انتقاد به اصل ماهواره باید با گسترش فرهنگ غنی خود و توجه به اصالت‌های اسلامی، جایگزین مناسبی برای آن بیابیم، گفت: ناشران ما نباید در برابر کتاب‌های انحرافی انتقادهای تند داشته باشند بلکه باید جایگزینی مناسب برای ترویج اندیشه درست ارائه دهند.

استاندار با اشاره به اینکه مجوز کنسرت‌های منطقه‌ای از وزارت فرهنگ و ارشاد صادر می‌شود، افزود:  اگر می‌خواهیم فرهنگ غنی اسلامی رشد کند باید با مشاهده آثار شاعران، علما و بزرگان در ترویج اسلام بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها بدون پایه و اساس به انتقاد می‌پردازند، گفت: باید خطوط قرمز رعایت شود که خطوط قرمز را مقام معظم رهبری مشخص می‌کند.

سلیمانی با انتقاد از کسانی که سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را اتلاف بیت‌المال می‌نامند، گفت: یکی از راه‌های اشتغال‌زایی و کسب ثروت، گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی، سرشماری نفوس و مسکن نیز آغاز شده است، اظهار کرد: این شمارش در اعتلا و توسعه استان نقش اساسی دارد.

استاندار با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن هیچ ارتباطی به یارانه‌ها ندارد، تصریح کرد: اطلاعات جمع‌آوری شده محرمانه هستند و فقط در بخش‌های عمومی از آن‎‌ها استفاده می‌شود. اطلاعات به دست آمده از سرشماری نفوس و مسکن پایه علمی برای توسعه استان و کشور و زیربنای تصمیمات مسئولان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه بزرگ کتاب استان از امروز تا 9 مهرماه از ساعت 9 تا 12 و از 15:30 تا 20:30 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر خواهد بود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha