• دوشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95070502582
  • خبرنگار : 71290

با اشاره به توصیه اخیر رهبری در مورد انتخابات؛

قمی: طبق نصیحت رهبری بهتر است برخی افراد وارد انتخابات نشوند

قمی: طبق نصیحت رهبری بهتر است برخی افراد وارد انتخابات نشوند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اگر رهبری به مساله‌ای اشاره کرده و نصیحت کرده‌اند فردی خاص به عرصه انتخابات آینده وارد نشود حتما به صلاح است.

محمد قمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جلسه درس خارج فقه و مورد خطاب قرار دادن برخی مسئولان سابق کشور گفت: جدا از این که رهبری چه گفتند، باید در نظر داشت این بنده خدا عدم وفاداری خودش به ولایت را نشان داده، یعنی با قهر کردن به مدت 11 روز و انجام یکسری کارهای خلاف قانون مانند منحل کردن سازمان برنامه، از بین بردن درآمدهای نفتی بدون برنامه، افزایش واردات و کاهش صادرات و... امتحان خود را پس داده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: فکر نمی‌کنم شورای نگهبان صلاحیت وی را برای ریاست جمهوری تایید کند، البته مردم هم از وی دل خوشی ندارند زیرا مشکلات جامعه باعث بی ثباتی، افزایش قیمت ها و بی سر و سامانی اقتصاد کشور شده بود.

این عضو فراکسیون امید مجلسی افزود: معمولا در ایران یک نفر بیش از دو بار رئیس جمهور نمی شود و به صلاح ملت و صلاح خود ایشان نیست که در انتخابات شرکت کنند، انشاالله که در سنگرهای دیگر موفق باشند و موجب آرامشی که در جامعه وجود دارد، شود و مردم هم بیشتر طعم آسایش را بچشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به هر جهت به صلاح مملکت و ایشان نیست که در انتخابات شرکت کنند، هر اندازه که می خواستند خدمت کنند اگر توانسته در دو دوره ای که بوده خدمت کرده است.

قمی اظهار کرد: مردم می دانند چه مسائل و مشکلاتی برای کشور پیش آمد اگر رهبری به این مساله اشاره کرده اند دستشان درد نکند، نصیحت کرده اند و به صلاح وی است که نیاید، رهبری هم غیر مستقیم هدایت و ارشاد کرده اند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه طبیعتا انتخابات دو قطبی خواهد شد، گفت: افراد زیادی وجود دارند که امکان کاندیداتوری داشته و صلاحیت شان تایید می شود.

وی در پایان ابراز کرد: انتخابات رقابتی خواهد بود و شور و نشاط انتخاباتی در مردم ایجاد می‌شود، زیرا مردم به سرنوشت کشورشان علاقه‌مندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha