• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95070603411
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

باید خود را موظف به انجام کار آموزشی در ورزش بدانیم

باید خود را موظف به انجام کار آموزشی در ورزش بدانیم

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چه اداره‎ای به نام آموزش در اداره‌کل و وزارتخانه وجود داشته باشد، چه نباشد باید در زمینه آموزش کار کنیم و خود را موظف به انجام آن بدانیم.

به گزارش ایسنا،‌ فرامرز کیانی‌زاده در اولین نشست مسوولان آموزش شهرستانها و هیاتهای ورزشی خوزستان که صبح امروز (سهشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد با اشاره به مشکلات بسیاری که در راستای اجرای اهداف در این اداره کل وجود دارد، اظهار کرد:‌ متاسفانه به دلیل این مشکلات عدیده نتوانستهایم تاکنون آن نگاه علمی را که نسبت به آموزش داشتهایم، چندان عملی کنیم اما مطمئنا با کارهایی که به صورت جدی در حال ساماندهی است، میشود به افزایش ارتقا علمی ورزشکاران و داورانمان خوشبین بود.

وی ادامه داد:‌ آموزش در بین هیاتهای ورزشی ما آنچنان جا نیفتاده است و نیاز است که در این زمینه کار و فرهنگسازی شود. در مجموع امیدوارم فعالیتهایی که در سطح وزارت و اداره‌کل در خصوص آموزش آغاز شده است، ادامهدار باشد و این فعالیتها به نگاه افراد بستگی نداشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد:‌ انتظار ما این است که چه ادارهای به نام آموزش در اداره کل و وزارتخانه وجود داشته باشد و چه نباشد، در زمینه آموزش کار کنیم و خود را موظف به انجام آن بدانیم. تلاش ما نیز این است که اداره آموزشمان را حفظ کنیم و به امر آموزش و علمی بودن کار در ورزش توجه کنیم تا هم هزینهها کاهش یابد و هم زمانها کوتاهتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در بخش قهرمانپروری وقتی با علمی کار کردن، ورزشکاری را به سطح بالا میرسانیم زمان را برای نتیجهگیری آن ورزشکار کوتاه میکنیم و او نیز میتواند سالهای متوالی برای استان مقام بیاورد.

کیانی‌زاده با بیان این‎که ما نسبت به کشورهای دیگر به لحاظ مدالآوری عقب هستیم، گفت: آیا ظرفیت و توانایی مملکت ما واقعا این است؟ آموزش رکن اساسی در مدال‎آوری محسوب می‎شود و امیدوارم که با توجه به این مقوله، آینده بهتری در انتظار ورزش خوزستان و کشور باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه کیانیزاده از مظفر علیشائی (معاون توسعه ورزش اداره‎کل ورزش و جوانان استان) خواست تا ضمن بازخواست هیاتهایی که در این جلسه حضور پیدا نکردند، تذکر کتبی به آن‎ها بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha