• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۵ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95070703783
  • خبرنگار : 71460

سومین تساوی پی در پی رئال مادرید برابر یک تیم زردپوش / یوونتوس با 4 گل خط و نشان کشید

سومین تساوی پی در پی رئال مادرید برابر یک تیم زردپوش / یوونتوس با 4 گل خط و نشان کشید

دیدار حساس دورتموند و رئال مادرید در آلمان برنده نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و یوونتوس در کرواسی با چهار گل توانست به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی دو تیم مدعی دورتموند و رئال مادرید برابر هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سومین تساوی پی در پی رئال با زیدان ثبت شود.

گروه E

زسکا صفر – تاتنهام یک

موناکو یک – بایرلورکوزن یک

تاتنهام توانست شکست در هفته نخست را جبران کند و با تک گل سون هیونگ مین مهاجم کره‌ای دروازه زسکا را باز کرد و به اولین 3 امتیاز خود در این فصل لیگ قهرمانان دست یافت. این مهاجم کره‌ای به تیم ملی کشورش برای دو بازی با قطر و ایران در انتخابی جام جهانی دعوت شده است.

در دیگر دیدار بایرلورکوزن با گل چیچاریتو تا دقایق پایانی موناکو را شکست داده بود ولی گلیک در واپسین دقایق دروازه لورکوزن را باز کرد تا دو تیم به تساوی برسند.

گروه F

بوروسیا دورتموند 2 –رئال مادرید 2

اسپورتینگ 2 – لژیاورشو صفر

رئال مادرید بعد از دو تساوی در لالیگا برابر دو تیم زردپوش ویارئال و لاس پالماس به دیدار بوروسیا دورتموند تیم زردپوش آلمان رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در دقیقه 17 با هوشیاری خود توانست گلزنی کند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه نمایش متزلزل رئالی‌ها در خط دفاع باعث شد تا یکی دو موقعیت جدی برای دورتموند ایجاد شود تا اینکه اوبامیانگ روی تعلل واران و ناواس توانست در دقیقه 43 گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم رونالدو اینبار در نقش سازنده ظاهر شد. سانتر زیبای او به دهانه دروازه در دقیقه 68 با دخالت بنزما همراه شد و واران توانست اشتباه خود را جبران کمند و دروازه دورتموند را باز کند. بعد از این گل نیز آندره شورله توانست گل تساوی را وارد دروازه رئال مادرید کند و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در دیگر دیدار اسپورتینگ لیسبون توانست دومین باخت پیاپی را به نماینده لهستان تحمیل کند و با دو گل این تیم را شکست دهد. برایان رویز و باس دوست مهاجم سابق ولفسبورگ  گل های این دیدار را به ثمر رساندند.

گروه G

لسترسیتی یک – پورتو صفر

کپنهاگن 4 – بروخه صفر

دومین دیدار تاریخ لسترسیتی در لیگ قهرمانان نیز با دومین برد این تیم همراه بود و این بار شاگردان رانیری موفق شدند در خانه با یک گل پورتو را که ایکر کاسیاس را در دروازه داشت شکست دهند. اسلام سلیمانی خرید موفق لستر تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم کپنهاگن و بروخه که شانس زیادی برای صعود ندارند برابر هم به میدان رفتند که نماینده دانمارک با 4 گل به برتری رسید.

گروه H

دیناموزاگرب صفر – یوونتوس 4

سویا یک – لیون صفر

یوونتوس در دومین دیدار خود در زاگرب توانست بهترین تیم فوتبال کرواسی را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. بازی با برتری کامل یووه آغاز شد و این تیم توانست بازی یک طرفه را برابر دیناموزاگرب به نمایش بگذارد. میرالم پیانیچ در همان اوایل مسابقه خیال یووه را باز کرد و اولین گل یووه در این فصل لیگ قهرمانان را وارد دروازه دیناموزاگرب کرد. در ادامه نیز ایگواین بار دیگر ارزش های خودش را به نمایش گذاشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این پنحمین گل ایگواین برای یوونتوس در این فصل بود.

در نهایت پائولو دیبالا موفق شد در دقیقه 57 با شوتی بسیار زیبا اولین گل خود در این فصل را برای یوونتوس به ثمر برساند. این پایان کار نبود و سمپر در دقیقه 86 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و این دیدار با برتری 4 بر صفر یوونتوس به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه سویا در خانه به دیدار لیون رفت و با یک گل به برتری رسید. ویسام در اوایل نیمه دوم برای تیمش گلزنی کرد. همچنین ویتو نیز یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha