• چهارشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95070703919
  • خبرنگار : 71460

ناواس: قبول دارم در صحنه گل اشتباه کردم

ناواس: قبول دارم در صحنه گل اشتباه کردم

دروازه‌بان رئال مادرید اعتراف کرد در صحنه گل نخست بوروسیا دورتموند مقصر بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از یوفا، رئال مادرید در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان در زیگنال ایدوناپارک به دیدار بوروسیا دورتموند رفت که بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل اول دورتموند را پیر امریک اوبامیانگ در شرایطی برای تیمش به ثمر رساند که دفع اشتباه کیلور ناواس، بهترین شرایط را برای او فراهم کرد تا دروازه رئال مادرید را باز کند.

ناواس درباره این بازی و گل هایی که دریافت کرد به صحبت پرداخت و گفت: تیم تلاش زیادی برای موفقیت از خود نشان داد و برای کسب سه امتیاز مصمم بود. مشخص بود که در گل اول من مقصر بودم و عملکرد خوبی در این صحنه نداشتم. در واقع انتظار چنین ضربه‌ای را از بازیکن دورتموند نداشتم و در تصمیم گیری نیز اشتباه عمل کردم تا دروازه تیم ما باز شود. روی این جزییات کار خواهیم کرد تا دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشم.

دروازه‌بان رئال مادرید که پیشینه قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد، در ادامه گفت: با وجود اینکه مدت ها به خاطر مصدومیت از شرایط بازی دور بودم ولی تلاش زیادی کردم و در طول بازی نیز هیچ استرسی نداشتم. خدا را شکر می کنم که از مصدومیت برگشتم و می توانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. ذهنیتم هیچ تغییری نسبت به قبل نخواهد کرد. به سخت‌کوشی در تمرین ادامه می دهم. مسئولیت پذیری بالا به تیمم کمک خواهم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم. تصمیم با مربی است که کدام بازیکن را بازی بدهد. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و من هم از اینکه فرصت بازی در لیگ قهرمانان را داشتم خوشحالم.

ناواس در پایان نیز گفت: تساوی برابر دورتموند به هیچ وجه نتیجه بدی محسوب نمی شود. دوست داشتیم برنده این بازی باشیم ولی تساوی هم نتیجه بدی نیست.  

کیلور ناواس بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، بعد از مدت‌ها برای رئال مادرید به میدان رفت ولی دو بار دروازه خود را برابر دورتموند باز شده دید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha