• پنجشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۵ / ۰۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95070704406
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

گرمابی با اشاره به بیانات رهبری:

رهبری مثل همیشه در لحظات بحرانی به کمک نظام آمدند

رهبری مثل همیشه در لحظات بحرانی به کمک نظام آمدند

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در درس خارج فقه گفت: رهبری مثل همیشه در لحظات بحرانی به کمک نظام آمدند.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که «رهبری مثل همیشه در شرایطی که جامعه نیاز دارد وارد عرصه شدند و نظر صریح خود را بیان کردند»، اظهارکرد: به فرموده خود رهبری این فرمایشات برای جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه و ثبات در انتخابات پیشرو گفته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط پیش هنگام تبلیغاتی آغاز شده بود که خود یک خلاف آشکار و عامل ایجاد تنش و دوقطبی شدن جامعه بود که رهبری صلاح دیدند زودتر موضع خود را روشن کنند تا جامعه بیش از این به سمت تنش پیش نرود. درست است که تنها یک شخص مورد خطاب مستقیم مقام معظم رهبری قرار گرفته است، اما پشت این شخص یک جریان و جبهه وجود دارد که در بعضی موارد از او تبعیت می‌کند، امیدوارم آن جریان نیز این پیام را به روشنی از رهبری گرفته باشند و با اتخاذ تصمیم درست از دو قطبی کردن جامعه جلوگیری کنند.

وی با ابراز خوشنودی از این رهنمود مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر فرمایشات رهبری نبود ممکن بود با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی تنش‌ها افزایش پیدا کرده و این قضیه برای کشور مشکل ساز شود، اما خوشبختانه ایشان قبل از ایجاد مشکل جلوی ایجاد آن را گرفتند.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: امیدوارم در این ماه‌ها که کشور نیاز به تمرکز بر موضوعات اقتصادی دارد، این‌گونه مسائل جلوی فعالیت‌های اقتصادی را نگیرد و دولت بتواند در مدت باقی مانده فعالیت‌های اساسی برای برطرف کردن معیشت مردم انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۰۷:۱۲

خخخخخخ خوب به نفع خودت تفسیر میکنی اره هیچکس کاندیدا نمیشه که حسن جونت دوباره رای بیاره به همین خیال باش

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۰۷:۱۶

احسنت

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۰۸:۳۰

جناب نماینده . جنابان ایسنا.های نظر تون در مورد فرمایشات امام خامنه ای عزیز در خصوص فتنه گران چیه .با چه رویی طرفداران فتنه در خصوص اطاعت پذیری حرف میزنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۰۸:۵۷

فعلا که اصلاح طلبان یه نفس راحتی بکشندخصوصا حسن روحانی که بنظرمی آید خیلی خوشحاله تا ببینیم در آینده نه چندان دور چه اتفاقی خواهدافتاد انشاالله که خیراست وحضرت آقا قطعا از همه بهتر و بیشتر صلاح مملکت و افراد رو میدانند.

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۱۰:۵۸

شانس آوردید والا این مرد حالتون رو بدجوری میگرفت. بمونه دوره بعدی. اما بازم به انتخاب حسن امیدی نیست. خداحافظ حسن!!

avatar
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۱۱:۰۸

پدرم کارگربود وهیچی نداشتیم سراغ پدر می گرفتیم مادر می گفت رفته تهران برایتان پول بیاره،هیچی بافقر بزرگ شدیم والان هم نماینده ما همان حرف مادرم در40سال پیش تکرار میکنه.ازاشتغال پایدار وانتخاب شغل خبری نیست که نیست چشم براهیم یکی بره کارکنه پول برای ما بیاره وتپل بشیم مثل این نماینده.