به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین گفت: در گذشته مردم در نحوه ارتباط گیری با دولت با سختی ها و مشکلاتی مواجه بودند و در پیگیری نامه های خود با مشکلاتی رو به رو می شدند که این مشکل با راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی تا حدود زیادی برطرف شد.
وی اظهار کرد: با وجود سامانه 111 قبل از سفر رییس جمهوری به هر استانی پیگیری ها آغاز می شود و مردم می توانند مطالبات، شکایات و نظرات خود را به صورت تلفنی مطرح کنند.
معاون حقوقی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: مردم پس از اعلام نظرات خود و دریافت کد پیگیری می توانند به وسیله فرآیند طراحی شده، مشکلات خود را پس از گذشت زمان مورد نظر پیگیری کنند.
انصاری گفت: به طور قطع به مشکلات و معضلات مردم به وسیله این سامانه پاسخ داده می شود و در حد توان اقدامات لازم انجام میشود.
انتهای پیام
نظرات