• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 95071005355
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد محوری برای ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق

کهگیلویه و بویراحمد محوری برای ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان به محور ترانزیتی کالای قاچاق و مواد مخدر تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، «سیدموسی خادمی» در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت پایه همه بخش‌ها می‌تواند باشد و در جامعه بدون امنیت، فرهنگ، اقتصاد، توسعه و تعالی معنا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی حکومت اسلامی برقراری امنیت در جامعه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره افزایش قاچاق مواد مخدر و کالا از این استان خاطرنشان کرد: این استان به یک معبر و محور ترانزیتی تبدیل شده و طی چند ماهه اخیر قاچاق مواد مخدر و کالا به مسأله مهم استان تبدیل شده است.

خادمی تصریح کرد: این مسأله امنیت مردم و جاده‌های استان را به خطر انداخته است که باید با جدیت و توجه بیشتر اقدام و عمل شود.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان‌ها دارای کمترین جرائم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با وجود کمبودها در سطح استان وظایف خود را به خوبی انجام داده است و خوشبختانه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها خوب عمل کرده است.

خادمی افزود: حضور نیروی انتظامی در انتخابات سال گذشته و تأمین امنیت آن، خلق حماسه غرورآفرین استقبال مردمی از سفر هیئت دولت به استان و حضور نیروی انتظامی از دستاوردهای موفق تلاشگران سبز پوش در استان است.

هم‌چنین سرهنگ «مهدی انصاری»، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیر در این مراسم از کاهش 25 درصدی نزاع دسته جمعی طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبرداد و گفت: نزاع فردی نیز 61 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: طی این مدت سرقت در استان با کاهش 6 درصدی مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مجموع و طی یک سال گذشته شاهد افزایش کشفیات در سطح استان بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا برخی از جانبازان و ایثارگران، خیرین امنیت‌ساز و کارکنان نمونه نیروی انتظامی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha