• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۸:۲۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 95071006059

انتقاد رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد از هجمه و رفتار غیر علمی با این دانشگاه

انتقاد رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد از هجمه و رفتار غیر علمی با این دانشگاه

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد با اشاره به تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد در طول سال‌های اخیر در جهت احقاق حق این دانشگاه گفت: هجمه‌های ناروا علیه دانشگاه آزاد به صورت غیر علمی انجام شده است و هنوز بعضی از دانشجویان این دانشگاه در مقطع فوق لیسانس و دکتری از ما می‌پرسند آیا مدارک ما تایید می‌شود یا خیر. این مسئله خیلی جای سوال دارد که چرا باید اعتماد به‌نفس و عزت نفس یک و نیم میلیون دانشجو و چهار ونیم میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد بر اثرهجمه و رفتار غیر علمی از دست برود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید وحید عقیلی رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد، طی سخنانی در مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز و جشن دومین سالگرد تاسیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز(شنبه) تحت عنوان مراسمی با نام مهرانه ارتباطات و رسانه برگزار شد، در سخنانی خاطرنشان کرد: حقانیت منزلت علمی دانشگاه آزاد در طول سالهای گذشته و خصوصا یکی دوسال اخیر در سطح کشور و دنیا ثابت شده است.

عقیلی ادامه داد: خوشبختانه امسال ثابت شد که دانشگاه آزاد جایگاه حقیقی علمی خود را دارد و اگر دانشگاه آزاد در ایران نبود، رتبه علمی جهانی ایران به مراتب پایین‌تر بود و این برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار است که رتبه علمی ایران در سطح بین‌المللی که رتبه بسیار خوبی است را، هم از نظر جایگاه علمی و هم مقاله‌های علمی بالا ببرد.

وی در خصوص تقدیر از دانشجویان ممتاز توضیح داد: در مراسم تقدیر از دانشجویان این ترم، دانشجویان برتر مقطع دکتری به علت  ناتمام ماندن نمرات پایانی همچون کارهای کلاسی و ... رتبه‌بندی نشده‌اند و از دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تقدیر می‌شود.

رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه در این مراسم، طی سخنانی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی و با اشاره به شهید باغبانی، دانشجوی شهید این دانشگاه که کتابخانه این دانشگاه به نام وی نام‌گذاری شده گفت: خدارا برای امنیت مثال زدنی کشور شکر می‌گوییم و بر تمام شهدای کشور درود می‌فرستیم که زندگی در کشوری امن را برای ما به ارمغان آوردند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با حضور دکتر سید وحید عقیلی رئیس دانشکده ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد، از سه رتبه برتر کلیه رشته‌های این دانشکده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و از 60 دانشجوی برگزیده که 22 نفر رتبه اول، 20 نفر رتبه دوم و 18 نفر رتبه سوم را کسب کرده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha