• شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 95071710267
  • خبرنگار : 71567

اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام در آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور ساعت ۲۴ امروز، شنبه ۱۷ مهر ماه به پایان می‌رسد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۲ دستگاه) و همچنین آزمون استخدامی نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی که از روز یکشنبه، ۱۱ مهرماه شروع شده بود نشده‌اند، می‌توانند تا  ساعت ۲۴ امروز، شنبه ۱۷ مهر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/  نسبت به ثبت نام در این آزمون‌ها اقدام کنند.

وی در ادامه ظرفیت پذیرش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی را ۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، شنبه ۱۷ مهر ماه تعداد ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ نفر در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۶۸۷ داوطلب برای شرکت در سومین آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی و ۱۱۸ هزار و ۶۷۸ داوطلب نیز در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

دکتر توکلی همچنین خاطرنشان‌ کرد: همچنین داوطلبانی که قبلا در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دفترچه، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز جمعه، ۲۱ آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

دکتر توکلی در پایان تصریح کرد: ثبت‌نام شرکت در سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به دلیل پذیرش عادلانه جنسیتی از سوی رییس جمهور لغو شده بود که با اصلاحیه جدید، ۳۰۰ فرصت شغلی برای زنان در این آزمون‌ها فراهم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha