• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95072212671
  • خبرنگار : 71290

میرزایی در گفت و گو با ایسنا:

نباید از هر منبری برای پیشبرد مقاصد جناحی و سیاسی استفاده کرد

نباید از هر منبری برای پیشبرد مقاصد جناحی و سیاسی استفاده کرد

یک عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: بعضی از آقایان از هر منبری برای پیشبرد مقاصد جناحی و سیاسی خود استفاده می‌کنند؛ زیرا با اقبال مردم مواجه نیستند و با این کار به دنبال ایجاد بصیرت در جامعه هستند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه افرادی که تریبون در اختیار دارند باید مراقب گفتارهای خود باشند گفت: متاسفانه ما در این زمینه در کشورمان ضعیف هستیم، زمانی که تریبون به دست ما می‌رسد هر چه دلمان می‌خواهد می گوییم و دیگر متوجه عواقب صحبت‌هایمان و تاثیری که بر روی انشقاق و اختلاف در جامعه می‌تواند داشته باشد، نیستیم.

وی افزود: از طرف دیگر بعضی از آقایان که سابقه دیرینه‌ای در استفاده ابزاری دارند متاسفانه از موارد و اشتراکاتی که در جامعه وجود داشته و می‌تواند به انسجام کمک کند، استفاده کرده و آن را تبدیل به اختلاف می‌کنند.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به حواشی و اظهاراتی که پیش از برگزاری بازی فوتبال ایران و کره جنوبی بیان می‌شد اظهار کرد: باید به این افراد گوشزد شود؛ زیرا از هر منبری نباید برای پیشبرد مقاصد جناحی و سیاسی استفاده کنند. می‌توانند نقد کنند اما جای آن هر تریبونی نیست و هر صحبتی جای مناسب خود را می طلبد.

نماینده مردم ایلام در مجلس درباره اینکه این قبیل افراد از انجام چنین کاری چه هدفی را دنبال می‌کنند  گفت: از آنجایی که اینها با اقبال مردم مواجه نیستند از هر جمعی استفاده می‌کنند؛ در حالی که اگر حرف حساب داشته باشند می‌توانند در میز گردها، همایش‌ها و... حرف خود را مطرح کنند.

میرزایی تاکید کرد: با توجه به اینکه از اقبال جامعه برخوردار نیستند از این تریبون‌ها استفاده می کنند که طبیعتا بازتاب بدی در جامعه خواهد داشت و به نظر می‌رسد که نهادهای امنیتی پشت پرده اینها را بکاوند. چون یک یا دو فرد نیستند و یک جریان هستند و ما با جریان منسجمی روبرو هستیم که برنامه‌ریزی کرده و از فرصت‌ها استفاده ابزاری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به مساله جنگ نرم اظهار کرد: نگران هستیم که دشمن به شیوه‌های نرم و با ابزارهای فرهنگی جامعه را دچار انشقاق کند و فکر می‌کنم اینها در راستای برنامه‌های دشمن گام برمی‌دارند چون مشترکاتی که باعث انسجام جامعه می‌شود را بر هم می‌زند و نتیجه و برآیند کار اینها تعمیق اختلاف در جامعه است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه افرادی که از تریبون ها چنین استفاده می‌کنند به دنبال ایجاد بصیرت در جامعه هستند گفت: آنها تلاش می‌کنند که گرایش های مردم را تغییر دهند در حالی که تجربه ثابت کرده مردم به این افراد اقبالی پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام

 

 

         

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha