• شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 95080100526
  • منبع : نمایندگی یزد

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد:

زمینه‌ جذب مشارکت عمومی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم شود

زمینه‌ جذب مشارکت عمومی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی فراهم شود

ایسنا/یزد معاون سیاسی و امنیتی فرماندار یزد ایجاد زمینه مشارکت عمومی را از ضرورت‌های برنامه‌ریزی در مراسم راهپیمایی بزرگداشت سیزده آبان دانست و گفت: بزرگداشت روز سیزده آبان در حقیقت زمینه‌ساز تقویت بیش از پیش نظام انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، «محمدعلی جعفری‌نعیمی» در جلسه برنامه‌ریزی کمیته امنیتی ستاد بزرگداشت سیزده آبان شهرستان یزد، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی از راهکارهای موثر در راستای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

وی نقش مدیران مدارس در حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی سیزده آبان امسال موثر دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه برای مشارکت همه جانبه در مناسبت‌های ملی و مذهبی ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هماهنگی بین دستگاه‌های امنیتی و خدماتی نظیر نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، اورژانس و بسیج را از دیگر ضرورت‌های برگزاری مراسم راهپیمایی سیزده آبان دانست و گفت: برگزاری مراسم باشکوه و پرشور سیزده آبان در حقیقت زمینه‌ساز تقویت نظام انقلاب اسلامی ایران است.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که تولید محتوای متناسب با روحیه جوانان و دانش‌آموزان از راهکارهای موثر در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید به ویژه دانش‌آموزان است، اظهار کرد: دعوت از سخنران شاخص کشوری یکی دیگر از راهکارهای حضور پرشور اقشار مختلف جامعه است.

جعفری ایجاد زمینه مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر ضرورت‌های جذب جوانان در مناسبت‌های ملی و مذهبی برشمرد و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران برنامه‌های فرهنگی،‌ سیاسی و اجتماعی،‌ سعی کنند با ایجاد انگیزه زمینه حضور پرشور جوانان را بیش از پیش فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین امنیت شرکت کنندگان در مناسبت‌های ملی و مذهبی خاطرنشان کرد: همکاری اقشار مختلف جامعه با کادر انتظامی نقش مهمی در تأمین امنیت عمومی ایفا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha