• یکشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95080200887

قهرمانان نیم فصل سلاح های بادی لیگ برتر مردان مشخص شدند

قهرمانان نیم فصل سلاح های بادی لیگ برتر مردان مشخص شدند

با برگزاری دیدار هفته پایانی از نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی مردان، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ بادی و شرکت ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتش در تپانچه بادی به جایگاه نخست رسیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  دیدار هفته آخر از نیم فصل اول لیگ برتر مردان با حضور هفت تیم در غیاب تیم نیروی زمینی ارتش که در استراحت به سر می برد در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.

این رقابت ها را تیم پاس ناجا میزبان بود که در پایان مسابقات این هفته، برحسب امتیازات جدول لیگ برتر مردان در دو رشته تفنگ و تپانچه، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ صدرنشین و تیم شرکت ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتش با کسب امتیاز مساوی در تپانچه بادی در جایگاه نخست نیم فصل اول قرار گرفتند.

در انفرادی تفنگ بادی پس از شلیک ۲۰ تیر در فینال، مهیار صداقت از پاس ناجا در مکان اول ایستاد، هادی قره باغی از مقاومت در مکان دوم و امیرحسین گل پسند از مقاومت در مکان سوم ایستادند.

در انفرادی تپانچه بادی نیز، محمد علی پساویده از کرمان در جایگاه اول، ابراهیم رحیمی سنگری از شرکت ملی حفاری ایران در جایگاه دوم و سید مهدی موسوی از مقاومت در جایگاه سوم قرار گرفتند.

از نکات قابل توجه در این دیدار، غیبت غیر موجع تیم پارک آبی کوثر فارس بود که در دیدار با پاس ناجا در رشته تفنگ حضور نداشت و به استناد بند "۹ " آیین نامه اجرایی لیگ پنج امتیاز منفی کسب کرد.

در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر مردان، در بخش تیمی رشته تفنگ و تپانچه بادی، تیم های شرکت ملی حفاری ایران، مقاومت و پاس ناجا به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha