• دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95080301943

تیمور غیاثی: "سجادی" از پشت به من خنجر زد/ با واسطه‌گری برگشتم

تیمور غیاثی: "سجادی" از پشت به من خنجر زد/ با واسطه‌گری برگشتم

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: اعتراض‌های من بعد از انتخاب کیهانی به عنوان رییس فدراسیون به دلیل رفتار آقای سجادی بود که از پشت به من خنجر زد.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش به عنوان یکی از اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی، اظهار کرد: حدود یک سال من از دوومیدانی دور بودم و با واسطه‌گری دوستان در کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و همچنین دیگر بزرگان ورزش به این رشته برگشتم. بزرگان ورزش به من گفتند دوومیدانی را تنها نگذار تا بتوانیم شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم. به من گفتند که سال‌های طولانی است که در دوومیدانی حضور داری و حالا هم به کارت ادامه بده. اما من به آنها گفتم که بابت  اتفاقات گذشته دلم شکسته است.

غیاثی درباره اعتراضاتش بعد از انتخاب مجید کیهانی به عنوان رییس فدراسیون و ادعای تقلب و مهندسی شدن این انتخابات، گفت‌: در آن زمان آقای سجادی از پشت به من خنجر زد، در زمانی که من تیم را به مسابقات جهانی پکن برده بودم، بعد از پانزده سال زحمت اسم من و همچنین احسان حدادی از لیست رای دهندگان مجمع خارج کردند و من به همین دلیل کمی ناراحت بودم و به این موضوع اعتراض کردم. بعد از 50 سال زحمت در دوومیدانی آن هم بدون چشم داشتی با من چنین برخوردی شد.

او در ادامه مدعی شد: تمام  اعتراض‌های من به خاطر آقای سجادی بود. من گفتم شما انتخابات را مهندسی می‌کنید تا ما حذف شویم. او اصلا قهرمانان را دوست ندارد و با دوومیدانی کاران نیز خوب نیست، چرا که من با او کار کرده‌ام و از این موضوع مطلع هستم. من فکر می‌کردم که می‌خواهند شخصی که آگاهی لازم را ندارد به عنوان نفر دوم روی صندلی ریاست دوومیدانی بگذارند و خودشان کارهایشان را انجام بدهند.

غیاثی با بیان این که عملکرد کیهانی را مثبت ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: کیهانی به من پیغام‌های زیادی داد و اعلام کرد که بیایید به من کمک کنید. من هم مستندات برنامه‌هایش را دیدم و متوجه شدم که واقعا به دنبال کار کردن است. او ‌اسپانسر خوبی هم برای فدراسیون آورده است.

پیشکسوت دوومیدانی درباره شرایط فعلی دوومیدانی و تعطیل بودن مسابقات و حتی اردوهای تیم‌ ‌ملی، گفت‌: من این موضوع را به فال نیک می گیرم. به جای این که دوومیدانی کاران درگیر مسابقات باشند ما کارهای کارشناسی را انجام می‌دهیم تا استعدادیابی مفیدی را انجام بدهیم. برنامه کوتاه مدت ما برای دو، سه سال آینده به خصوص بازی‌های آسیایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha