• دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95080302149
  • خبرنگار : 71234

رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا:

دولت به دنبال تحقق وعده‌ها وزرای پیشنهادی را معرفی کرده است

دولت به دنبال تحقق وعده‌ها وزرای پیشنهادی را معرفی کرده است

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه وزرای پیشنهادی دولت به مجلس گزینه‌های مطلوبی هستند، گفت: رئیس‌جمهور در جهت تحقق وعده‌های خود سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کرده که امیدواریم نمایندگان نیز با هوشمندی به گزینه‌های پیشنهادی رای دهند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه نگاه مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی براساس کارآمدی و برنامه‌های آنها است، گفت: طبیعتا این گزینه‌ها باید در راستای اهداف تعیین‌شده از سوی دولت تا پایان عمر کاری دولت یازدهم حرکت کند بخصوص در حوزه آموزش و پرورش که با چالش‌های فراگیر و متعددی روبه‌رو است و به کارآمدی بیشتری نیاز دارد.

نماینده تهران با تاکید بر اینکه در زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نباید توجهی به دلایل استیضاح فانی کرد، گفت: نگاه باید مبتنی بر کارآمدی و نقش سازنده باشد البته در مجلس نگاه‌های متفاوت سیاسی، کارشناسی و مدیریتی نسبت به وزرای پیشنهادی وجود دارد که فکر می‌کنم جلسه این وزرا با فراکسیون‌ها می‌تواند اثربخش باشد و وفاق قابل توجهی را به وجود آورد.

رحیمی با این پیش‌بینی که احتمال رای اعتماد به صالحی امیری و دانش‌آشتیانی بسیار بالاست، گفت: در مورد آقای سلطانی‌فر نیز نظرات متفاوتی وجود دارد اما در نهایت ما تمامی تلاشمان در جهت کمک به دولت است چون می‌دانیم دولت به دنبال تحقق وعده‌ها و حفظ آرامش کشور است و با همین رویکرد وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رویکرد آقای روحانی تحقق وعده‌ها و هدف‌بخشی به دستگاه‌ها برای حرکت در این راستا است، گفت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش سوال بخش قابل توجهی از فرهنگیان این است که چرا رئیس‌جمهور دکتر نجفی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد نکرد البته به هر حال ایشان دارای شخصیت و جایگاه علمی هستند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اثربخش باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha