• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۵ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95080503325
  • خبرنگار : 90047

بنی جمالی: منتظر پاسخ رضا یزدانی هستیم/ در صورت انجام عمل در خارج از کشور، تعهدی نداریم

بنی جمالی: منتظر پاسخ رضا یزدانی هستیم/ در صورت انجام عمل در خارج از کشور، تعهدی نداریم

مسئول کمیته‌ درمان فدراسیون پزشکی ـ ورزشی گفت: اگر عمل جراحی آشیل پای رضای یزدانی در ایران انجام شود، تمام هزینه‌ها را فدراسیون پزشکی ـ ورزشی تقبل خواهد کرد، در غیر این صورت فدراسیون هیچ تعهدی نسبت به این کشتی‌گیر نخواهد داشت.

دکتر محمد بنی جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به دو  کمیسیونی که برای عمل جراحی پای رضا یزدانی در فدراسیون پزشکی  ورزشی با حضور متخصصان تشکیل شد، تصمیم بر این گرفته شد که این عمل در ایران صورت بگیرد و حتی اعلام کردیم در صورتی که عمل جراحی او در ایران انجام شود، تمام هزینه‌های جراحی، توانبخشی و فیزیوتراپی نیز توسط  فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت خواهد شد. در غیر این صورت فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ تعهدی نسبت به این کشتی‌گیر نخواهد داشت.

وی گفت‌: تجربه خوبی که از عمل جراحی بهداد سلیمی در داخل کشور توسط متخصصان ایرانی داشتیم، این ضمانت را به رضا یزدانی دادیم که عمل جراحی پای او نیز می‌تواند به بهترین شکل ممکن در داخل کشور صورت بگیرد.  به‌ هر صورت ما این پیشنهاد را به وی دادیم و هنوز پاسخی از او دریافت نکرده‌ایم و منتظر تصمیم او هستیم.

مسئول کمیته‌ درمان فدراسیون پزشکی ـ ورزشی خاطر نشان کرد: طی صحبتی  که با دکتر نادری، فوق تخصص مچ پا داشتیم و بعد از انجام معاینه پای رضا یزدانی، او این تعهد را به ما داد در صورت انجام عمل جراحی پای یزدانی توسط او، بهترین  و به روز ترین تکنیک را بر روی آشیل پای آسیب‌دیده رضا یزدانی انجام خواهد داد و مشکلی برای این عمل جراحی در داخل کشور وجود ندارد. من تصور نمی‌کردم که این گونه استقبال از سوی پزشکان برای انجام چنین عملی در ایران صورت بگیرد.

وی ‌اضافه کرد: برای انجام عمل جراحی پای رضا یزدانی ما چهار پزشک متخصص از جمله دکتر کیهانی و نادری که فوق تخصص پا هستند را به او پیشنهاد دادیم و حالا تصمیم‌گیری با یزدانی است که بخواهد این عمل را در ایران انجام دهد و یا به خارج از کشور برود.  

بنی جمالی در پایان خاطر نشان کرد: حتی در این زمینه با دکتر ملک محمدی، مسئول کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی نیز صحبت کردیم و این آمادگی را اعلام کردیم که اگر این عمل در ایران صورت بگیرد، فدراسیون پزشکی ورزشی آماده هر گونه همکاری است تا در کمترین زمان ممکن این عمل صورت بگیرد، بدون این که کشتی‌گیر متقبل هزینه‌ای شود. به‌ هر حال تمام هماهنگی‌ها صورت گرفته و مشکلی برای انجام عمل جراحی رضا یزدانی در ایران وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha