• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95080503450

دبیر شورای ناظر انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی:

ترمیم کابینه باید زودتر انجام می‌گرفت

ترمیم کابینه باید زودتر انجام می‌گرفت

دبیر شورای ناظر انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هرنوع رخوت و سستی در مدیریت در سطوح مختلف به ضرر دولت و مردم و به ضرر توسعه کشور است. ترمیم کابینه که با بررسی عملکرد دولت و هیئت وزرا صورت گرفته، بسیار مثبت است و چه بسا بهتر بود زودتر صورت می‌گرفت.

علامه عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ترمیم کابینه در ایام نزدیک به انتخابات می‌تواند در میان اصلاح‌طلبان انگیزه و دلگرمی ایجاد کند که البته این موضوع نباید تنها در میان مدیران فرهنگی محدود باشد و باید در سایر حوزه‌های اقتصادی و صنعتی نیز جریان پیدا کند.

وی گفت: هر سه وزارت خانه مربوط به حوزه‌های فرهنگ و جوانان است که نشان‌دهنده این است که دولت در زمینه مسائل فرهنگی دارای دغدغه و به دنبال ترمیم کابینه است.

این فعال دانشجویی با اشاره به وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: در این وزارت نارضایتی‌های گسترده‌ای در میان صنعتگران و کادر وزارت وجود دارد؛ اگر روحانی به دنبال چابک سازی دولت است بهتر است در این وزارت نیز اصلاحاتی را اعمال کند.

وی تاکید کرد: دولت در زمینه مسائل اقتصادی باید پیگیر مسائل مرتبط با رکود اقتصادی و همچنین درآمدهای پایین اقشار ضعیف و آسیب‌هایی که این مساله در پی دارد باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر اندیشمندان ما فکر می‌کنند که در زمینه اقتصادی نیاز به ترمیم کابینه وجود دارد باید با ادله کافی اقدام کنند چرا که با جنجال‌های رسانه‌ای این کار شدنی نیست.

عزیزی در پایان تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور با رفتن و آمدن یک وزیر حل نخواهد شد؛ چرا که ما در کشور هنوز به یک سیاست کامل و واحد در زمینه اقتصادی و توسعه نرسیده‌ایم که از طریق آن بتوان مشکلات اقتصادی را حل و فصل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha