• چهارشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95080503894

مافی: تغییر وزرا موجب تحولات جدی در ۳ وزارتخانه می‌شود

مافی: تغییر وزرا موجب تحولات جدی در ۳ وزارتخانه می‌شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات کابینه دولت، گفت: کاروان دولت باید راه بیفتد، نمی‌توانیم آن را با رأی ندادن متوقف کنیم.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: کابینه نیاز به تغییرات داشت. این مساله هم خواست مردم بود و هم بارها و بارها گروه‌های مختلف خواستار ایجاد تغییر در وزارتخانه هایی که تغییراتی در آن ها انجام شده بودند. شاید کمی دیر، اما به هر صورت رئیس جمهور که رئیس قوه مجریه است این صدا را شنید و تغییرات را شروع کرد.

او ادامه داد: به نظر من این تغییرات مبارک است و امیدوارم بتواند باعث تغییر و تحولات جدی در فضای این سه وزارتخانه شود. این سه وزارتخانه، وزارتخانه های پرمخاطبی هستند و نیاز است که به حرف مخاطبانشان گوش داده شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباه پیش بینی خود از رأی مجلس به سه وزیر پیشنهادی، گفت: رای مجلس غیرقابل پیش بینی است و نمی‌توان از ظاهرش به باطنش پی برد؛ گاهی مسائل در ظاهر به گونه‌ای است ولی در رأی گیری معنای دیگری پیدا می‌کند.

مافی همچنین تاکید کرد: کاروان دولت باید راه بیفتد، نمی توانیم با رای ندادن و نگه داشتن مدیریت وزارتخانه ها در حد سرپرست، آن ها را لنگ بگذاریم. درست است که سرپرست وزارتخانه جانشین وزیر است اما کارها در وزاتخانه ای که سرپرست دارند متوقف می شود و کارمندان آن معمولا به دنبال رایزنی و صحبت درباره وزیر بعدی هستند.

او اضافه کرد: بهتر است هر چه زودتر این وزارتخانه ها وزیر داشته باشند و در این چند ماه، چند فعالیت مهم انجام دهند و کارنامه دولت را از نظر داخلی از نمره خوبی برخوردار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha